جشنواره خلوت انس افتتاح می شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۶:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۳۵۰۱
تا ساعت آینده دبیرخانه مرکزی کل کشور جشنواره خلوت انس در مشهد مقدس افتتاح می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهرشاد سهیلی دبیر نخستین جشنواره بین المللی خلوت انس از افتتاح دبیرخانه مرکزی کل کشور در مشهد مقدس تا ساعت آینده خبر داد

نوجوانترین فرمانده کشور افزود: با مدد حضرت رضا «ع» و در آستانه میلاد با سعادت آنحضرت دبیرخانه مرکزی کل کشور در مشهد مقدس فعالیت خود را آغاز می کند.

سهیلی با اشاره به افتتاح این جشنواره در تهران گفت: افتتاحیه این جشنواره به صورت آنلاین از بیت آیت الله موحدی کرمانی و با سخنرانی وی برگزار شد که لذت های دنیا را در مقابل لذت انس با خدا بی ارزش دانست و گفت: تمام لذت‌های دنیا در مقابل لذت یاد خدا به خصوص انس با خدا و مناجات با او هیچ ارزشی ندارند.

سهیلی اضافه کرد: این جشنواره با هدف ترویج نماز و با تاکید مقام معظم رهبری و با همکاری دفتر آیت الله حسینی زنجانی و قرارگاه جهادی حضرت مهدی(عج) برگزار خواهد شد.

گفتنی است این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند آثار‌های خود را در قالب‌های مختلف هنری مانند شعر، نقاشی، دل نوشته و ... به سایت خلوت انس ارسال کنند. اختتامیه جشنواره خلوت انس از عید قربان تا عید غدیر با داوری آثار برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز