کشف شیوه عجیب مخفی کردن موادمخدر توسط ناجا

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۲۳۷۵۱
کشف شیوه عجیب مخفی کردن موادمخدر توسط ناجا
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف یک تن و 10 کیلو مواد افیونی در شهرستان "سراوان" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت اعضای یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شهرستان "سراوان" مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیمی از ماموران انتظامی شهرستان "سراوان" با پایش دقیق منطقه، دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را در منطقه "لشکران" شناسایی و این محل را به محاصره خود در آوردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ضمن دستگیری 3 سوداگر مرگ 955 کیلو و 200 گرم تریاک و 55 کیلو و 500 گرم حشیش را که قاچاقچیان به طرز ماهرانه ای در زیر خاک پنهان کرده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند قاچاق مواد مخدر، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و پلیس در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز