انهدام باند ۴ نفره موبایل قاپ‌ها

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۲۴۸۷۰
انهدام باند ۴ نفره موبایل قاپ‌ها
معاون مبارزه با جرائم خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 موبایل قاپ که با همکاری یکدیگر 50 فقره قاپ زنی مرتکب شده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، گفت : در پی افزایش سرقت به شیوه قاپ زنی در محدوده مرکزی شهر تهران، تیمی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

او افزود : کارآگاهان با بررسی صحنه های سرقت و جغرافیای محدوده وقوع جرم موفق می شوند تصاویر واضحی از راکب موتورسیکلت بدست بیاورند. تصاویر بدست آمده حاکی از آن بود که 2 موتورسوار به مال باختگان که در حال مکالمه بوده، نزدیک و با قاپیدن موبایل وی از صحنه متواری می شوند و در این هنگام 2 موتورسوار دیگر که نقش اسکورت را بازی می کرده با حرکات نمایشی مال باخته را گمراه و مال باختگان موفق به شناسایی و تعقیب قاپ زن ها نمی شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راکب موتورسیکلت به نام پیمان 23 ساله شناسایی شدند، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه ترک نشین موتورسیکلت و 2 موتورسوار دیگر که نقش اسکورت را بر عهده داشتند شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه در نوزدهم خرداد ماه هر 4 متهم در 4 عملیات هماهنگ و همزمان دستگیری شدند، گفت : پس از انتقال متهمان به اداره 18 آگاهی متهمان به 50 فقره موبایل قاپی با مشارکت یکدیگر اعتراف کردند.

معاون مبارزه با جرائم خاص پلیس آگاهی در پایان گفت: با دعوت از شاکیان تاکنون 42 تن از مال باختگان هر 4 متهم را شناسایی و با دستور دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران متهمان در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز