۲۷میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد استان تهران پرداخت شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۴۹۶۸
۲۷میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد استان تهران پرداخت شد
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران گفت: امسال ۲۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان وام کارگشایی و ودیعه مسکن به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد هادی افزود: پرداخت وام های کارگشایی شامل جهیزیه، درمان؛ هزینه تحصیلی، بدهی های مددجویان و ودیعه مسکن از ابتدای امسال تا ۱۰ تیرماه از طریق صندوق امداد ولایت و بانک‌های رسالت و مهر پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه از طریق صندوق امداد ولایت ۱۲۲۱ مورد وام به ارزش ۵ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان پرداخت شده است گفت: همچنین ۲۰۰ فقره وام ودیعه مسکن به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان در اختیار مددجویان این نهاد استانی قرار گرفته است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران خاطر نشان کرد: از طریق بانک های رسالت و مهر نیز ۱۹۵۸ وام به ارزش ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ۶میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در قالب ۷۱۵ فقره وام ودیعه مسکن به افراد تحت پوشش پرداخت شد.

به گفته سیف، این میزان وام پرداخت شده به مددجویان نسبت به سال گذشته ۲ برابر رشد داشته است.

وی افزود: سال گذشته نیز ۶ هزار و ۷۴۱ مورد وام کارگشایی با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان و ۸۶۲ مورد ودیعه مسکن به ارزش ۶ میلیارد تومان توسط صندوق امداد ولایت کمیته امداد پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران ادامه داد: با همکاری بانک‌های رسالت و مهر ۱۰ هزار و ۳۳ مورد وام کارگشایی و ۵‌ هزار و ۱۵۹ فقره ودیعه مسکن به ترتیب با ارزش ۴۹ میلیارد و ۴۲میلیاد و ۵۰۰میلیون تومان نیز سال گذشته به حساب مددجویان واریز شد.

سیف با اشاره به اینکه وام های پرداختی حدود ۱۰ تا ۱۵میلیون تومان است گفت: بازه پرداخت وام توسط صندوق امداد ولایت سه ساله و بدون کارمزد و بانک‌های رسالت و مهر سه تا چهار ساله و با سود ۲ درصد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز