زورگیر در پارک‌های شمال تهران

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۰:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۵۵۱۵
زورگیر در پارک‌های شمال تهران
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری 3 سارق زورگیر و اعتراف آنان به 10 فقره زورگیری در پارک ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: چهارم خرداد ماه اسال شهروندی با تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و حضور به موقع گشت انتظامی کلانتری 103 گاندی مشخص شد، در پارکی حوالی خیابان شریعتی 3 زورگیر گوشی و مقداری وجه نقد یکی از شهروندان را زورگیری و پس از سرقت 2 تن از سارقان متواری و یکی از آنها به نام شهروز توسط شاکی در محل دستگیر شده است .

این مقام انتظامی افزود : پرونده پس از ثبت در کلانتری به دستور مقام قضائی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت و در گام نخست تحقیقات مشخص شد شهروز دارای سوابق متعدد سرقت بعنف می باشد .

او توضیح داد: شهروز در بازجویی های پلیسی، اظهار داشت: با پرسه زنی در پارک ها به صورت سه نفره سرقت می کردیم و گاهی نیز خود را مامور معرفی می کردیم.

کارآگاه دستخال بیان داشت : با تلاش کارآگاهان مخفیگاه یکی از متهمان متواری به نام رضا 26 ساله در محدوده خیابان شریعتی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی در دوم تیرماه دستگیر و پس از هدایت به پلیس آگاهی صراحتاً به سرقت خود اعتراف کرد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه متهم سوم نیز به نام امیر در محله مجیدیه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت، تصریح کرد: هر سه متهم به 10 فقره زورگیری در پارک های شمال و مرکزی تهران اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. و با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران متهمان با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز