کشف محموله فوق سنگین موادمخدر

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۶۸۲۵
کشف محموله فوق سنگین موادمخدر
فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و 116 کیلوگرم تریاک و 410 کیلو گرم حشیش در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان شب گذشته با اشرافیت اطلاعاتی از شگرد قاچاقچیان در حمل یک محموله سنگین مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران با تشکیل تیم های عملیاتی ضمن کنترل خودروها در ایست و بازرسی مرصاد در سه راهی "راین" تمامی محور های اصلی و فرعی منتهی به ایست و بازرسی را نیز تحت کنترل خود قرار دادند.

سردار ناظری در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل خودروها به یک دستگاه تریلر سوخت رسان مشکوک و آن را متوقف که در بازرسی از آن یک تن و 116کیلوگرم تریاک و 410کیلو گرم حشیش جاساز شده را کشف کردند.  

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به توقیف تریلر و دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه  و معرفی وی به مرجع قضائی، خاطر نشان کرد: پلیس همواره با اشرافیت اطلاعاتی اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و مردم عزیز ما می توانند با اعلام موارد مشکوک به سامانه پلیسی 110 در راستای مبارزه با سوادگران مرگ ایفای نقش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز