نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

سمن‌های جوان بدون چشمداشت مالی از جان و دل کار می‌کنند/ موفقیت بیش از ۳ هزار سمن‌های جوانان تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۷۱۶۶
سمن‌های جوان بدون چشمداشت مالی از جان و دل کار می‌کنند/ موفقیت بیش از ۳ هزار سمن‌های جوانان تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان
اکبر احمدپور گفت: سمن‌های جوان در قید و بند امکانات فراوان، محاسبات مالی، کسب درآمد و... نیستند بنابراین با انرژی فراوان و جسارتی که دارند دست روی هر کاری می‌گذارند به بهترین شکل ممکن آن را انجام می‌دهند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اکبر احمدپور، نماینده مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فعالیت سمن‌‌های جوان در کشور گفت: خوشبختانه در کشور برخی از سمن‌های جوانان که فعال و توانا هستند بسیار موفق عمل کرده و روز به روز اقدامات مهم و تاثیرگذارتری را در سطح کشوری انجام می‌دهند.

او افزود: اگر تشکلات جوانان براساس یک هدف، آرمان و ایده مشخص شکل بگیرند و امکانات مناسبی در اختیار آنها قرار گیرد، قطعا موفق می‌شوند و می‌توانند فعالیت خود را با برنامه ریزی پیش ببرند. 

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلیل عدم موفقیت برخی از تشکلات جوانان اظهار کرد: تعدادی از تشکلات جوانان به دلیل عدم برنامه ریزی و هدف گذاری؛ همچنین نبود امکانات مناسب نتوانستند آنطور که درنظر داشتند، فعالیت کنند بنابراین در وهله اول نیاز است هر تشکل جوانی که شکل می‌گیرد هدف و برنامه‌های خود را مشخص کند تا در همان جهت به شکل هدفمند پیش برود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانایی جوانان در دست گرفتن امور مهم کشور گفت: جوانان از این نظر که سرشار از انرژی هستند توانایی این را دارند امور مهم کشور را برعهده بگیرند و حتما هم موفق می‌شوند.

احمدپور عنوان کرد: دلیل موفقیت سمن‌های جوان این است که آنها در قید و بند امکانات فراوان، محاسبات مالی، کسب درآمد و... نیستند بنابراین با پویایی، انرژی فراوان و جسارتی که دارند دست روی هر کاری می‌گذارند با جان و دل و به بهترین شکل ممکن آن را انجام می‌دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این درحالی است که افراد غیرجوان معمولا محتاط هستند و جسارت انجام برخی کارها را ندارند و بیشتر درگیر پول و کسب درآمد هستند بنابراین فعالیت جوانان در کشور و واگذاری امور مهم به آنها می‌تواند بار زیادی از روی دوش دولت مردان را بردارد و گره گشای مشکلات کشور باشد.

احمدپور با اشاره به عملکرد وزارت ورزش و جوانان در ساماندهی سمن‌های جوان گفت: بیش از 3 هزار سمن‌های جوانان تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند که همگی آنها در کار خود موفق بودند و در بسیاری از موارد از جمله بحران‌ها پای کار آمدند و به مردم این کشور خدمت کردند.

انتهای پیام:2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز