کنکور سراسری به صورت حضوری برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۸:۳۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۷۷۸۰
کنکور سراسری به صورت حضوری برگزار می شود
وزیر بهداشت در لایو اینستاگرامی گفت: با شیوه مناسبی و با رعایت پروتکل آزمون های سراسری را مدیریت خواهیم کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سعید نمکی وزیر بهداش و درمان  در افتتاحیه مجازی سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری با تکریم آموزش  گفت: معلم مهترین عامل تربیت انسان توسعه یافته است.

 او با تاکید  بر آموزش  کمی و کیفی  در تربیت انسان  افزود: بر اساس گفته های اندیشمند توسعه یافتگی یک جامعه را براساس دانشجویان پرسشگر و معلمان توسعه یافته اش بررسی می شود.

نمکی با بیان این سوال که معلم خوب کیست؟ افزود: معلمی کار دل است، معلمی که حرفش تاثیر گذار باشد و دانشجو و دانش آموز آگاه تربیت کند باید با عشق پا به عرصه گذاشته باشند.معلم عاشق می تواند صبوری و تحمل کند و با هر کمبود بسازد. 

 وزیر بهداشت افزود: معلم خوب این است که بداند که فرد را برای چه سطحی تربیت می کند، باید معلمان پل ارتباطی بین مردم و جامعه باشند.

نمکی اظهار کرد: آنچه که در دنیا عامل پیشرفت است آدم های عاشق هستند. به لطف خداوند توانستیم در شرکت های دانش بنیان خلق ثروت کنیم و با همکاری متخصصان در دانشگاه های علوم پزشکی توانستیم به صادر کننده تجهیزات مدرن تبدیل شویم. ما توانیستیم در دو ماه کرونا را به شکل مناسب مهار کنیم.

او افزود: جالب است که در ابتدای شیوع کرونا پیشنهاد می شد که افراد مسن در جامعه حاضر نشوند، اما اساتید پزشکی در صحنه ماندند و روند درمان جامعه را طی کردند.

به گفته وزیر بهداشت  و درمان در دانشگاه های علوم پزشکی نیازمند واکاوی در تمامی قسمت ها هستیم و همین مسیر را باید با نخبگان علوم پزشکی طی کرد و باید دانشجویان را درد آشنا تربیت کرد. در جامعه نیازمند انسان هایی هستیم که درد های جامعه را بفهمند. ما در جریان کرونا متوجه شدیم که تخت ای سی یو سرویس نمی دهد، بلکه فرد دلسوز به ارائه خدمات می پردازد.

نمکی گفت: امروز دانشگاه های به سمت یاس و نا امیدی می رود. دانشجویی که دچار بلا تکلیفی شده باید درس امید و عشق داد.

او اظهار کرد:  این بیماری برای اساتید دانشگاه هم یک آزمون است. باید این ویروس را لحظه ای بررسی کرد. کرونا نتایج روحی و روانی متعدد به دنبال داشته است. باید از روانشناسان، جامعه شناسان، رسانه، اقتصادانان و ... برای مهار کرونا کمک گرفت.

 او در خصوص وضعیت آزمون‌های سراسری سال ۹۹ گفت : یکی از نگرانی های که به ما منتقل شد، بحث احتمال آلودگی داوطلبین در آزمون‌هاست.نشستی در حال برگزاری است که بتوانیم برای آزمون‌های سراسری اطمینان بخشی کنیم تا هم آزمون از دست نرود و هم اتفاقی برای سلامت دانشجویان نیافتد

وزیر بهداشت تصریح کرد: آزمون‌های سراسری اگر از ۱۵ شهریور بیشتر ادامه پیدا کند، با پیک آنفولانزا نیز روبرو خواهیم شد. با شیوه مناسبی و با رعایت پروتکل آزمون های سراسری را مدیریت خواهیم کرد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز