نشست مدیریت بحران کرونا در تهران؛

دعا کنیم تهران زلزله نیاید

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۹۵۳۷
دعا کنیم تهران زلزله نیاید
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران کشور گفت: با شرایط موجود دعا کنیم که تهران زلزله نیاید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل نجار در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر‌ها تهران گفت: تهران یک مجموعه است و بعد از زلزله دماوند و فیروزکوه مشخص شد که باید نسبت به زلزله تهران آمادگی بیشتری داشته باشیم.

او ادامه داد: مناطق شهر تهران معین استان‌های مختلف هستند و در زلزله بم دو منطقه شهر تهران در این شهر فعال بودند و در خوزستان نیز در زمان بحران هماهنگی‌های خوبی دراین زمبنه وجودداشت وانتظار ماا ین است که هماهنگی‌ها بین استان‌های معین ومناطق شهر تهران بیشتر شود و البته دعا کنیم که در تهران زلزله نیاید.

نجار افزود: باید آمادگی‌ها را افزایش دهیم و رفتار مردم در زلزله ملارد نشان داد که برغم آموزش در صدا و سیما و فضای مجازی، رفتار مردم خیلی مناسب نبود و تهران قفل شد، باید کارهایمان را به روز کنیم.

او تصریح کرد: ۴۸۰ منبع آب برای تامین آب اضطراری تهران در نظر گرفته شده که ۲منبع آن آماده شده است.

رئیس سازمان پیشگیری ومدیریت بحران کشور گفت: بحث امدادرسانی بالگردی بسیارمهم است اعم از بالگرد‌های مصوب ومشخص وهم مکان‌هایی که امکان پرواز بالگرد در آن‌ها وجود دارد.

نجار با اشاره به باند‌های انتقال مجروحان در تهران خاطرنشان کرد: باند دوشان تپه وقلعه مرغی و مهرآباد از باند‌های مهم انتقال زخمی در تهران هستند و ما باید این باندها را حفظ کنیم لذا از ارتش درخواست کردیم باند دوشان تپه را در اختیار ما قرار دهند که همین موضوع انجام شده است.

او تصریح کرد: برنامه بهسازی و امادگی این مکان را ۲۴ سال پیش به سازمان برنامه وبودجه دادیم که هنوز بودجه آن پرداخت نشده است و در حال پیگیری هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز