شناسایی سارق خودرو در گشت زنی‌های انتظامی

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۹۷۵۸
شناسایی سارق خودرو در گشت زنی‌های انتظامی
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق متواری خودرو در گشت زنی های انتظامی خبر داد و گفت: متهم چند ساعت بعد از سرقت خودرو شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، گفت : ساعت 10 صبح هفدهم تیرماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام ماموریت و گشت زنی در محدوده نظام آباد به یکدستگاه خودرو پراید که در حال حرکت بوده مظنون می شوند .

او افزود : کارآگاهان با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی متوجه می شوند خودرو ساعات اولیه روز در محدوده کلانتری 127 نارمک به سرقت رفته است و در ادامه به راننده خودرو مسروقه دستور ایست می دهند که راننده بلافاصله پس از شنیدن دستور با افزایش سرعت و لایی کشی در بین خودروهای عبوری فرار می کند.

سرهنگ گزافی توضیح داد : حرکات مخاطره آمیز راننده پراید باعث رعب و وحشت شهروندان می گردد که کارآگاهان مجدد دستور توقف به وی می دهند لیکن وی توجهی به اخطارهای مکرر واحد گشت ننموده و به صورت خلاف جهت وارد خیابان وحیدیه می شود .

راننده خودروی متواری پس از طی مسافتی به علت ترافیک ایجاد شده در خیابان خودرو را رها کرده و به صورت پیاده می گریزد که افسراکیپ به تعقیب وی می پردازد.

این مقام انتظامی در پایان گفت : متهم که حین فرار با 2 قبضه سلاح سردی که همراه داشته به قدرت نمایی و حمله کردن به ماموران موجب رعب و وحشت بین شهروندان می شود که افسراکیپ برای مهار متهم و دستگیری وی اقدام و در یک عملیات پلیسی دستگیر و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز