نماینده مجلس شورای اسلامی:

سمن‌های جوانان فقط حمایت می‌خواهند/ باید امکانات را در اختیار جوانان پر ایده قرار دهیم/ موفقیت سمن‌های جوان زیر نظر وزارت ورزش و جوانان

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۰۱۲۳
سمن‌های جوانان فقط حمایت می‌خواهند/ باید امکانات را در اختیار جوانان پر ایده قرار دهیم/ موفقیت سمن‌های جوان زیر نظر وزارت ورزش و جوانان
احمدحسین فلاحی گفت: از آنجایی که جوانان سرشار از ایده و تفکر هستند باید امکانات متولیان را در اختیار آنها قرار دهیم تا کار کنند و کشور را به سمت پیشرفت حرکت دهند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ احمدحسین فلاحی، نماینده مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فعالیت سمن‌های جوانان در کشور گفت: نباید با یک چشم به همه سمن‌ها نگاه کرد چراکه برخی از آنها پس از اینکه سمن خود را ثبت می‌کنند به دلایل متعددی نمی‌توانند کار کنند به همین دلیل فعالیت خود را کاهش می‌دهند و به مرور زمان به تعطیلی کشانده می‌شوند اما بسیاری از این سمن‌ها هم هستند که بسیار موفق بودند و واقعا خوب عمل کردند.

او افزود: هرجایی که از تشکلات و سازمان‌های مردم نهاد حمایت شود می‌توان نتیجه مثبت و کارآمد دید اما اگر از آنها حمایت نکنیم دست خالی نمی‌توانند کار کنند در نتیجه فعالیت‌هایشان رو به افول می‌رود.

نمایند مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان صاحب ایده و فکر هستند و دست روی هر کاری بگذارند حتما موفق می‌شوند اما باز هم تاکید می‌کنم فقط با حمایت کردن می‌توان به آنها میدان داد و کمک‌شان کرد.

فلاحی با اشاره به مشکل اصلی موجود سر راه جوانان تصریح کرد: مشکل اصلی ما در کشور این است کسانی که امکانات دارند، ایده و فکر ندارند و کسانی که ایده و فکر دارند، امکانات ندارند به نظر من از آنجایی که جوانان سرشار از ایده هستند باید امکانات متولیان را در اختیار آنها قرار داد تا کار کنند و کشور را به سمت پیشرفت حرکت دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت سمن‌ها در ایام کرونا افزود: یکی از اقدامات تحسن‌برانگیز تشکلات جوانان در ضدعفونی کردن معابر، توزیع اقلام بهداشتی و... بود که در این ایام کرونا بسیار به چشم آمد و انصافا با وجود تمام خطرات بسیار کمک کردند.

فلاحی با اشاره به فعالیت سمن‌های جوانان در همدان گفت: اطلاع دقیقی از نحوه فعالیت سمن‌های جوانان در استان‌های دیگر ندارم اما در حوزه انتخابی خود که همدان است می‌دانم سمن‌های جوان که تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان هستند بسیار موفق عمل کردند و از اقدامات آنها همه راضی هستیم.

انتهای پیام: 2.5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز