جاده‌ هراز و چالوس یکطرفه می‌شوند

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۷:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۰۳۷۲
جاده‌ هراز و چالوس یکطرفه می‌شوند
جاده هراز و چالوس در صورت مشاهده ترافیک سنگین عصر امروز یکطرفه می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی افزود: از لحاظ شرایط آب و هوایی هوای استان صاف و آفتابی و سطح جاده‌ها خشک است.

او گفت: منع آمد وشد انواع خودرو‌های سنگین شامل کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امشب اعمال شد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه جاده‌های هراز و چالوس امروز در صورت مشاهده ترافیک سنگین یک طرفه می‌شود، افزود: آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به مرزن آباد و رودهن به آمل ممنوع می‌شود.

رییس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) و از مرزن آباد به کرج به ترتیب از ساعت‌های ۱۷ و ۱۸ تا ۲۴ امروز یک طرفه خواهد شد.

او از رانندگانی که قصد تردد از جاده‌های شمالی را دارند توصیه کرد: به قوانین رانندگی و شیوه نامه‌های بهداشتی پیشگیری از انتشار کرونا توجه داشته باشند و با سرعت مطمئنه برانند تا سفری خوش برای همه رقم بخورد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز