واژگونی کامیون در برزگراه بابایی ۸ خودرو را نابود کرد

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۹:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۱۰۰۹
واژگونی کامیون در برزگراه بابایی ۸ خودرو را نابود کرد
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران از واژگونی یک دستگاه کامیون خاور در اتوبان "بابایی" و خسارت به " 8 دستگاه خودرو سواری" خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "محمد رازقی" گفت : ساعت 06:20 صبح روز پنج شنبه خبر واژگونی یک دستگاه کامیون خاور و تصادف چنددستگاه خودروی سواری به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد.

او عنوان کرد: گزارش اولیه حاکی از این بود، خودروی خاور که در مسیر شرق به غرب "اتوبان بابایی" محدوده هنگام در حال تردد بود ناگهان خودروی خاور واژگون و 8 وسیله دستگاه وسیله نقلیه با یکدیگر برخورد می کند. 

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران افزود: با حضور کارشناسان پلی راهور در نشانی اعلامی مشخص شد که خوشبختانه این تصادف مصدومیتی در پی نداشته و خودروی خاور واژگون با خودروهای پراید، پژو، وانت، جک، پراید، پراید، پژو و نیسان که در همین مسیر در حال حرکت بودند برخورد می کند و پس از طی مسافتی متوقف می شود.

سرهنگ محمد رازقی با بیان اینکه کارشناسان علت حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم کنترل راننده خودرو اعلام کردند ، گفت : با حضور جرثقیل سنگین راهور در موقعیت تصادف این خاور به حالت عادی بازگشت و به کنار راه منتقل شد و پس از مدتی ترافیک به حالت عادی بازگشت .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف کنند و از حرکاتی که باعث شود توجه آنها از رانندگی پرت شود خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز