سید جواد حسینی مطرح کرد:

تامین اعتبار برای ساخت اتاق اکوستیک در پایگاه‌های تخصصی سنجش

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۸:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۲۰۹۲
تامین اعتبار برای ساخت اتاق اکوستیک در پایگاه‌های تخصصی سنجش
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از تامین اعتبار یک میلیارد تومانی و ساخت اتاق اکوستیک در پایگاه های تخصصی سنجش توسط سازمان نوسازی مدارس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید جواد حسینی، معاون وزیر در نشست مشترک با مهراله رخشانی مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و اعضای شورای معاونین این سازمان با بیان اینکه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سراسر کشور آغاز شده است اظهار کرد:  بیش از یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان در بیش از ۲ هزار و ۲۰۰  مورد سنجش قرار خواهند گرفت و پس از سنجش نوآموزان در پایگاههای  اولیه و در صورتی که پایگاه تشخیص دهد نوآمور به یکی از ۸۰۰ پایگاه تخصصی ارجاع داده می شود.

او افزود: یکی از پایگاههای تخصصی، پایگاه هوش، جهش تحصیلی و شنوایی است که انجام سنجش در این پایگاه‌ها نیازمند وجود اتاقی اکوستیک است.

حسینی گفت: اکوستیک کردن هر اتاق نیازمند اعتبار 250 میلیون ریالی است که با مساعدت سازمان نوسازی وتجهیز مدارس یک میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز یک اتاق اکوستیک در هر استان کشور اختصاص می یابد.

معاون وزیر ضمن تقدیر از سازمان نوسازی اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است که معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تجهیز این اتاق ها و اعتبار آن را تقبل کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز