فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

امنیت پایتخت باید در کشور نمونه باشد/ همواره در اوج آمادگی هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۳۱۰۳
امنیت پایتخت باید در کشور نمونه باشد/ همواره در اوج آمادگی هستیم
سردار حسین رحیمی صبح امروز در رزمایش قرارگاه عملیاتی یاسر یگان های بازرسی پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه همواره در اوج آمادگی هستیم، عنوان داشت: امنیت پایتخت باید در کشور نمونه باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب چشم دیدن آزادی و استقلال ما را ندارند و همه تلاش خود را به کار بسته اند تا ما را  از مسیر انقلاب و امامی که به ما آزادی و استقلال بخشید، جدا کنند، بیان داشت: آنچه امروز میتواند بیش از هز حربه ای دیگر پوزه دشمنان دد منش ما را به خاک بکشد، خدمت رسانی مضاعف و دو چندان و خدمتگزاری صادقانه به مردم است.

او با اشاره به اینکه امروز با توجه به تنگ تر شدن حلقه محاصره  اقتصادی دشمنان در واقع در وضعیت شعب ابی طالب هستیم ، گفت: با توجه به هجمه های همه جانبه مستکبرانی که کمر به دشمنی با انقلاب و نظام ما بسته اند همدلی، همبستگی و هم افزایی ما میتواند نقشه شوم بد خواهان و دشمنان ما را نقش بر آ ب نماید.

رئیس پلیس پایتخت افزود: تحریم داروهای بیماری های خاص و ترور سرداران و عزیزان این ملت همچون سردار سلیمانی ها و اعمال  فشارهای اقتصادی و ... نشان دهنده عمق کینه و دشمنی آمریکا و ایادی دون صفت او از مردم ایران است.

سردار رحیمی با تاکید براینکه امنیت داخلی مهمترین رکن امنیت است گفت: ما همواره در اوج آمادگی هستیم و با تمام وجود از امنیت و آرامش مردم دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد بد خواهان مردم و انقلاب خدشه ای به این امنیت و آرامش وارد نمایند. 

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ما به سربازی ولایت و خدمتگزاری مردم افتخار می کنیم و با یک اشاره فرمانده عزیزمان به سرعت و تمام قد آماده انجام ماموریت ها و اوامر وی هستیم.

او باتاکید بر اینکه ما خادم و خدمتگزار مردم هستیم و باید مواظب باشیم که از ناحیه ما ظلمی به مردم روا نشود، عنوان داشت: باید همواره با رویی گشاده برای گره گشایی و حل و فصل مشکلات مردم آماده باشیم .

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه همواره در اوج آمادگی هستیم، عنوان داشت: امنیت پایتخت باید در کشور نمونه باشد و همواره باید تلاش نماییم که در اوج آمادگی و اقتدار آماده خدمتگزاری به مردم باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز