معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان:

هیچ ردی از سها نیست/جنگل جهان نما را جارو کردیم/ توقف عملیات کلی هلال احمر برای یافتن سها

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۵:۴۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۳۴۲۰
هیچ ردی از سها نیست/جنگل جهان نما را جارو کردیم/ توقف عملیات کلی هلال احمر برای یافتن سها
رحیم میرکریمی گفت: تمام توان جمعیت هلال احمر برای یافتن سها به کار گرفته شد اما نکته حائز اهمیت این است که هیچ نشانه ای و هیچ ردی از او وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سها رضانژاد به همراه گروهی از طبیعت گردان از تهران به منطقه جهان‌نما در شهرستان کردکوی سفر کرد. به گفته اعضای این گروه، او از صبح 15 تیرماه بعد از خارج شدن از چادر دیگر بازنگشت. پس از دو هفته جستجو توسط دستگاه های مختلف حالا به نظر می رسد که این عملیات به پایان رسیده است و پلیس مبارزه با موادمخدر به کمک سگ های جسد یاب در منطقه حاضر شده است تا این جستجو را ادامه دهد.

رحیم میرکریمی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان در این خصوص گفت: تیم های نجات هلال احمر، تیم های کوهنوردی، تصویربرداری هوایی و پاراگلایدر روزهای زیادی را به جستجو در جنگل جهان نما پرداختند.

او افزود: تصاویر هوایی پس از پایش و تحلیل نیز توسط تیم های جستجو رصد می شد و به قدری این جستجو دقیق و جزئی بود که می توان گفت منطقه به صورت کامل جارو شد. تمامی احتمالات در نظر گرفته شده مورد بررسی قرار گرفت و حتی منطقه حاجی آباد که 2 ساعت با جنگل جهان نما نیز فاصله دارد نیز رصد شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان خاطرنشان کرد: در این عملیات جستجو اداره ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و منابع طبیعی با جدیت پای کار بودند. در جلسه مدیریت بحران محقق شد که پایان عملیات جستجو معین شود و موارد خاص و برای جستجوهای تخصصی تر اطلاعاتی در دستور کار قرار گیرد و نیروی انتظامی نیز در این زمینه امور را عهده دار شد.

میرکریمی با اشاره به مناطق جستجو شده برای یافتن سها اذعان کرد: محدوده بزرگی از اطراف محل اقامت این فرد تا منطقه ماوردی و حتی محدوده شموشک و پایین دیواره نیز مورد بررسی قرار گرفت.حتی عمق 120 متری دیواره نیز مورد پایش قرار گرفت و همه احتمالات بررسی شد. قطعا جستجو 100 درصدی جنگل ممکن نبود اما تمامی مناطقی که احتمال مراجعت سها به آن ها بود مورد جستجو قرار گرفت.

این مقام مسئول در هلال احمر تاکید کرد: تمام توان جمعیت هلال احمر در این عملیات به کار گرفته شد اما نکته حائز اهمیت این است که هیچ نشانه ای و هیچ ردی از او وجود ندارد. خانواده نگران سها نیز از نزدیک مشاهده کردند که تمام امکانات برای یافتن او به کار گرفته شد و هیچ کوتاهی انجام نشد.

اودر پایان گفت: در ادامه نیز مناطق مشکوک دیگر نیز مورد بررسی قرار می گیرند اما عملیات کلی هلال احمر متوقف شده است.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز