هوای تهران ابری می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۷۲۱۳
هوای تهران ابری می‌شود
کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت هوای پایتخت پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی پرداخت و گفت: امروز در نوار ساحلی دریای خزر، دامنه جنوبی البرز و استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش شدید موقتی باد روبه‌رو هستند.

او با بیان اینکه دریای خزر امروز مواج خواهد بود، تصریح کرد: همچنین امروز با کاهش نسبی دما در استان‌های جنوبی دامنه البرز هم روبه‌رو خواهیم شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: فردا شمال غرب، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، دامنه جنوبی البرز با بارش پراکنده باران روبه‌رو است و بارش‌ها تا اوایل هفته آتی با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت.

گودرزی خاطرنشان کرد: از روز شنبه تا روز دوشنبه هفته آتی افزایش نسبی دما را در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل داریم.

او ادامه داد: از بعدازظهر روز دوشنبه و روز سه‌شنبه در این مناطق با کاهش دما مواجه هستیم که با بارش باران و وزش باد همراه خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: شرق کشور در چند روز آینده به ویژه در منطقه زابل با وزش شدید باد و افزایش گرد و خاک روبه‌روست.

گودرزی در تشریح وضعیت آب و هوایی تهران نیز خاطرنشان کرد: تهران امروز با آسمان نیمه ابری روبه‌روست و در برخی ساعات امروز با رگبار، رعد و برق و احتمال وزش شدید باد روبه‌روست.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: بیشینه دمای تهران امروز به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز