واژگونی موتورسیکلت در بزرگراه حکیم

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۴۰۵۵۷
واژگونی موتورسیکلت در بزرگراه حکیم
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور، از واژگونی موتورسیکلت در بزرگراه "حکیم" خبر داد و گفت: داشتن کلاه ایمنی جان موتوسوار را نجات داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر، گفت: ساعت 05:00 صبح امروز از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره حادثه رانندگی در بزرگراه "حکیم" به مأموران پلیس راهور اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند موتورسواری که در مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم نرسیده به شیخ فضل اله در حرکت بوده واژگون و بر اثر آن راکب موتورسیکلت با جدول کنار بزرگراه برخورد کرده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران ابراز داشت: داشتن کلاه ایمنی استاندارد مانع از ضربه خوردن به سر موتورسوار شده است و بدین ترتیب داشتن کلاه ایمنی جان موتورسوار را از ضربه مغری نجات داده است.

او عنوان کرد: موتورسوار که در این حاثه صدمه جزئی دیده بود به کارشناسان اظهار داشت، چندی قبل موتورسیکلت وی به علت نداشتن کلاه ایمنی و عبور از خط ویژه توسط کارکنان راهور توقیف شده است، پلیسی که توقیف موتورسیکلت را صادر کرده است در آن زمان به وی اعلام کرده است که این کار برای حفظ جان خود شماست. من الان معنی حرف جناب سروان را متوجه شدم اگر الان کلاه ایمنی بر سر نداشتم صد درصد جان خود را از دست می دادم.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه موتورسوران در هنگام استفاده از موتورسیکلت از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کنند، گفت: بهتر است موتورسواران برای تردد های شهری از بزرگراه که حد مجاز سرعت وسایل نقلیه از سایر معابر بیشتر است استفاده نکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز