رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:

کمیته امداد امسال ۲۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کند

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۳۳۷۸
کمیته امداد امسال ۲۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کند
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت که این نهاد در سال جاری برای ۲۰۰ هزار مددجوی بیکار خود شغل ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی مازندران که با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در ساری برگزار شد ، افزود : برای ایجاد اشتغال این تعداد مددجو حدود ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت پیش بینی شده است.

او با اعلام این که کمیته امداد پارسال بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در بخش اشتغال مددجویان حدود ۴۹ هزار میلیارد ریال اعتبار داشت ، توضیح داد : ۴۳ هزار میلیارد ریال از این اعتبار در قالب تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال مدد جویان جذب شد.

بختیاری اظهار داشت : کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا به ازای هر میزان تسهیلات پرداختی در استان ها ، ۱۰ برابر آن را اختصاص دهد و این رویه در استان مازندران نیز در دست اجراست.

او با قدردانی از دولت در حمایت از اشتغال مددجویان و مسکن محرومان ، مهم ترین مشکل در پرداخت تسهیلات به مدد جویان در استان ها را  ارایه ضمانت بانکی دانست و افزود : کمیته امداد این تسهیلات را برای بازپرداخت ضمانت می کند.

رئیس کمیته امداد از شروع عملیات اجرایی ۲ هزار واحد مسکن محرومان در استان مازندران همزمان با حضور معاون رییس جمهوری خبر داد و گفت : پارسال حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در مازندران برای محرومان و مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد ساخته شد.

او با اعلام این که در حال حاضر حدود چهار هزار مددجوی کمیته امداد در مازندران فاقد مسکن هستند ، ابراز امیدواری کرد که با مساعدت دولت و خیرین این مددجویان نیز صاحب سرپناه شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز