آدم ربایی در شرق تهران

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۴۳۹۷۶
آدم ربایی در شرق تهران
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری ربایندگان مرد 60ساله در پاکدشت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار "کیومرث عزیــــزی " اظهار داشت :در پی مراجعه فردی به یگان انتظامی شهرستان پاکدشت با اعلام مفقودی پدر 60 ساله خود مبنی بر آنکه وی محل کار را با یک دستگاه خودرو زانتیا ترک کرده و تا کنون به محل سکونتش بازنگشته و پاسخگوی تماس تلفنی اعضای خانواده اش نیز نیست بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 11مرکزی قرار گرفت.

او با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدانی گفت: جستجوی وی در دستورکار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت قرار گرفت و با آغاز رسیدگی به پرونده، ماموران مطلع شدند که از شماره ای ناشناس با شاکی تماس و مطالبه 50 میلیارد ریال در مقابل آزادی پدرش شده است.

سردار عزیزی عنوان کرد: پس از گذشت یک هفته با درخواست وجه در قبال آزادی مرد 60 ساله ، پرونده از فقدانی وارد موضوع آدم ربایی شد و با اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای آدم ربایان در شهر کرج  استان البرز شناسایی شد.

او بیان کرد : پس هماهنگی های قضائی و اخذ نیابت ، چندین اکیپ از ماموران پلیس آگاهی به آدرس مذکور اعزام و با همکاری ماموران کلانتری دهقان ویلا شهر کرج در یک عملیات منسجم و هماهنگ متهمان را که 2  مرد و یک زن بودند دستگیر و مرد 60 ساله را از چنگال آدم ربایان نجات دادند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به ارتکاب آدم ربایی به انگیزه مالی اعتراف و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز