نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

راه اندازی سامانه شفافیت راهی برای مبارزه با فساد

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۴۴۰۵
راه اندازی سامانه شفافیت راهی برای مبارزه با فساد
مهدی عیسی زاده گفت: ایرادات و ابهامات سامانه شفافیت در کمیسیون اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی عیسی زاده، نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از سامانه شفافیت گفت: تشکر و قدردانی از دوستان خوبم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارم که سامانه شفافیت را به ثمر رساندند.

او افزود: بنده یک روز وقت گذاشتم و از  شستا  بازدید کردم و به چشم خود دیدم سیستم هایی را برای جلوگیری از فساد تعبیه کردند که  به خوبی اجرا شده بود.

عیسی زاده بیان کرد: کسانی که با ما همراه هستند و ما خادمین آنها هستیم در دور افتاده ترین روستاها هم زندگی می کنند که گاها سواد خواندن و نوشتن ندارند به همین دلیل ما می خواهیم آنها هم با زبان ساده متوجه حق و حقوقشان شوند و بدانند چگونه آن را پیگیری کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: امیدوارم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش کنید همه مردم متوجه حق حقوقشان شوند و حتی از سود و زیان خود هم مطلع باشند.

عیسی زاده تصریح کرد: امیدوارم در همه عرصه ها هم در شستا هم صندوق بازنشستگی هم تامین اجتماعی مدیران پاک دست که خود را خادم مردم می دانند، کار کنند تا مردم به حق و حقوق خود برسند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: نیاز است مجددا در کمیسیون اجتماعی برخی موارد که بنده امروز با دیدن سامانه شفافیت مشاهده و یادداشت کردم را مورد بحث و بررسی قرار دهیم تا انشالله این سامانه موثر واقع شود و ایرادات و ابهامات آن از بین برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز