تصادف باورنکردنی تریلر و کامیون در خراسان

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۴:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۸۵۱۶
تصادف باورنکردنی تریلر و کامیون در خراسان
نیمه شب گذشته بر اثر برخورد کامیون و تریلی اسکانیا در محور "طبس- بردسکن" راننده تریلی جان باخت و در آتش سوخت و 2 نفر نیز مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علیرضا رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار داشت: ساعت 2 و 13 دقیقه نیمه شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور "طبس-بردسکن" حوالی روستای "تپه طاق" بلافاصله کارشناسان پلیس به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران با حضور در محل مشاهده کردند، یک کامیون بنز با یک تریلی اسکانیا به صورت رخ به رخ برخورد کرده است، افزود: به علت شدت این حادثه خودرو تریلی که حامل بار مواد معدنی بوده دچار حریق شده و متاسفانه راننده خودرو در آتش سوخته و جان باخته است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با تلاش گروه های امدادی و مأموران آتش مهار شد، تصریح کرد: راننده کامیون و سرنشین تریلی اسکانیا به شدت مصدوم و برای مداوا به بیمارستان بردسکن منتقل شدند.

سرهنگ رضایی با تاکید بر اینکه علت این حادثه، بی احتیاطی راننده تریلی اسکانیا به علت انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است به رانندگان هشدار داد که با رعایت قوانین و مقررات از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز