اصلاح هندسی و ایجاد دوربرگردان در ضلع غربی بزرگراه علامه عسگری

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۸۸۲۱
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 از اجرای پروژه احداث دوربرگردان در ضلع غربی بزرگراه علامه عسگری با هدف افزایش امنیت تردد در این مسیر مواصلاتی پرتردد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا مرآتی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به احتمال بروز تصادفات ترافیکی در محل دور زدن خودروها در ضلع غربی بزرگراه علامه عسگری (محدوده روبروی پارکینگ حرم مطهر) بیان کرد: در ادامه اصلاح هندسی این بزرگراه پس از احداث دو دوربرگردان روبروی درب باب النعمیم، اصلاح هندسی دیگری با ایجاد لاین جدید برای احداث دوربرگردان در آینده نزدیک صورت می گیرد.

او تصریح کرد: طرح اولیه این پروژه ترافیکی تصویب شده که پس از تأمین اعتبار لازم عملیات اجرایی آن شامل  تخریب آسفالت، جدول کشی ونصب المان های ترافیکی شامل کاشن تانک، چراغ و موانع استوانه ای آغاز می شود.

مرآتی همچنین از اجرای طرح اصلاح هندسی در ابتدای بزرگراه خلیج فارس خبر داد و گفت: باتوجه به توقف اتوبوس ها و تاکسی ها در این مسیر و تردد زیاد عابرین پیاده، ضمن اصلاح هندسی در قالب ایجاد سکوهایی برای توقف این خودروها، پل هوایی واقع در این محدوده به منظور افزایش امنیت تردد شهروندان جابجا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز