معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده مطرح کرد:

برداشت گام‌های بزرگی در کشور برای زنان

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۹:۵۹
کد خبر: ۱۰۴۹۴۱۸
برداشت گام‌های بزرگی در کشور برای زنان
معصومه ابتکار گفت: بسیاری از حرکت‌های انجام گرفته برای زنان تشریفاتی بوده اما در مجموع و از زمان انقلاب تاکنون گام‌های بزرگی برای زنان برداشته شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در آیین رونمایی سامانه رصد و پایش امور زنان و خانواده ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین(ع) و نیز تبریک هفته دولت گفت: در راه اندازی این سامانه که در قالب هشت بخش و 28 شاخص طراحی و راه اندازی شده، تعامل بسیار خوبی با سازمان برنامه و بودجه، مرکز آمار ایران و دیگر دستگاههای اجرایی صورت گرفته است که جای تشکر و قدردانی دارد.

اوافزود: در این ارتباط و به رغم همه مسائل و مشکلات و موانعی که داشته ایم، سعی کرده ایم با توجه به تکالیف و سیاست های کلی و ابلاغی مقام عظمای ولایت و نیز سیاست های اختصاصی ریاست محترم جمهوری در خصوص امور زنان به تکالیف خود به درستی عمل کنیم.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین با قدردانی از همکاران خود در راه اندازی این سامانه افزود: باید سعی کنیم با توجه به بیانات مهم مقام معظم رهبری و نیز تحولات مهم دنیا در خصوص عدالت جنسیتی و مطالبه گری مردم در این خصوص حرکت کنیم.

او اظهار داشت: در دولت دوازدهم 10 لایحه برای دولت در خصوص امور مربوط به زنان ارسال شده که مهم ترین آن لایحه تامین امنیت زنان است که در کمیسیون مجلس مطرح شد و امیدوارم هر چه زود به دولت دوازدهم برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز