مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان:

توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به جوان گرایی/۱۰ نفر از مدیران استانها زیر ۴۰ سال هستند/ اعتماد به جوانان برای سپردن پُست‌های مدیریتی

۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۰۶:۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۹۹۰۲
توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به جوان گرایی/۱۰ نفر از مدیران استانها زیر ۴۰ سال هستند/ اعتماد به جوانان برای سپردن پُست‌های مدیریتی
ایرج رحمانی گفت: از بین 30 مدیرکل استانها بیش از 10 نفر آنها زیر 40 سال هستند که این نشان دهنده توجه وزارت ورزش و جوانان به جوان گرایی و اشتغال جوانان است.

ایرج رحمانی، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نگاه جوان گرایی در این وزارتخانه به خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: از بین 30 مدیرکل استانها بیش از 10 نفر آنها زیر 40 سال هستند که این نشان دهنده توجه وزارت ورزش و جوانان به اشتغال جوانان و جانشین پروری مدیران است.

او افزود: نکته قابل توجه دیگر این است که 18 نفر از مدیران کل از معاونین و روسای ادارات شهرستان هستند که این اتفاق در نوع خود کم نظیر است و به ندرت می‌دیدیم مدیران از بدنه کارکنان انتخاب شوند اما خوشبختانه با تاکید  آقای سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان تلاش کردیم با رعایت اولویت زیر 40 سال از نیروهای شاغل در وزارت ورزش و جوانان استفاده کنیم و مدیران را از بین کارکنان برگزینیم.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: البته در این میان در استان‌هایی مانند تهران، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس می‌طلبد مدیران از افرادی باتجربه و سابقه دار باشند که بتوانند کارها را بهتر انجام دهند.

او ادامه داد: اما به طورکلی نگاه‌مان به جوان گرایی بسیاری جدی است و در عمل هم در حال پیگیری هستیم.

رحمانی درخصوص عملکرد مثبت جوانان در پُست‌های مدیریتی گفت: عملکرد جوانانی که ریاست برعهده دارند را بارها مورد ارزیابی قرار دادیم و به این نتیجه رسیدیم نیروهای جوان علی رغم سن کم، پخته هستند و چون انگیزه مضاعف داشته و برای پاسخ دادن به اعتماد وزارتخانه به بهترین شکل ممکن کار می‌کنند.

او افزود: طبق آخرین بررسی‌ها مدیران 10 استان مانند کرمان، مرکزی، گیلان، زنجان، قزوین و... که  زیر 40 سال هستند، عملکرد بسیار قابل قبولی داشتند و پاسخ اعتماد ما را دادند.

رحمانی عنوان کرد: به عنوان کسی که در بخش استان‌ها سمت دارد می‌توانم بگویم در این بخش تعداد نیروهای جوان زیاد است و نگاه جوان گرایی حاکم شده البته که حتما در سایر بخش‌های این وزارتخانه هم اینگونه است چون دستور وزیر محترم اهتمام به انجام این کار بوده است.

 مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: به سایر نهادها، دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها پیشنهاد می‌دهیم به جوان گرایی توجه ویژه‌ای کنند و مطمئن باشند جوانان پاسخ آنها را به بهترین شکل ممکن می‌دهند و نشان می‌دهند لیاقت اعتماد و سپردن کارهای مهم کشوری را دارند. 

//انتهای پیام: 2.5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز