تبلیغات کذب فروش سیم کارت شاد

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۲:۰۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۵۴۸۸۲
تبلیغات کذب فروش سیم کارت شاد
رئیس پلیس پیشگیری پلیس اعلام کرد که اگر قرار باشد سیم کارت دانش آموزی و خدمات رایگانی برای این گروه از جامعه ارائه داده شود از طریق پرتال رسمی اپراتورها و یا وزارت خانه های مربوط اعلام می شود و مردم به این پیام ها و لینک ها اعتماد نکنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار کیوان ظهیری اظهار داشت: کلاهبرداران این بار به سراغ دانش آموزان و والدین آنها آمدند و با ارائه طرحی به اسم «سیم کارت شاد» سعی دارند تا از این گروه از افراد کلاهبرداری کنند.

او افزود: کلاهبرداران با حضور در جلوی مدارس و یا ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و همچنین فعالیت در فضای مجازی سعی دارند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنید.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: این افراد به دو روش کلاهبرداری می‌کنند یا از افراد می‌خواهند که اطلاعات محرمانه خود را برای آنها ارسال کنند و با این روش سعی در جمع آوری افراد دارند.

سردار ظهیری ادامه داد: روش دوم هم این است که با ارسال لینک‌هایی در فضای مجازی و درخواست اطلاعات کارت افراد برای تشخیص هویت ، حساب بانکی آنها را خالی می‌کنند.

او گفت: پلیس اعلام می‌کند که اگر قرار باشد سیم کارت دانش آموزی و خدمات رایگانی برای این گروه از جامعه ارائه داده شود از طریق پرتال رسمی اپراتورها و یا وزارت خانه‌های مربوطه اعلام می‌شود و مردم به این پیام‌ها و لینک ها اعتمادی نکنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان گفت: پلیس به دنبال شناسایی افراد سودجوست و با هرکسی که به هر طریقی این افراد را در رسیدن به اهداف شومشان کمک کند برخورد خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز