سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

کرونا، جان ۱۷۹ نفر دیگر را گرفت/ شناسایی ۳۵۲۳ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۴:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۷۸۱۹
کرونا، جان ۱۷۹ نفر دیگر را گرفت/ شناسایی ۳۵۲۳ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور
سیما السادات لاری گفت: از دیروز تا امروز 12 مهر 1399و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 3هزار و 523 بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبر گزاری برنا؛ سیما السادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا گفت: از دیروز تا امروز 12 مهر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،3 هزار و3523 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که هزار و401نفر از آنها بستری شدند که با این حساب مجموع بیماران کووید19 در کشور به468 هزار و 119نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 179 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به26 هزار و 746نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون 387هزار و 675نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و4127 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز