مدیرعامل شهر آفتاب:

برنامه‌ای برای تبدیل شهرآفتاب به نقاهتگاه کرونایی‌ها وجود ندارد/ اعلام آمادگی شهرآفتاب

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۷۱۱۷۱
برنامه‌ای برای تبدیل شهرآفتاب به نقاهتگاه کرونایی‌ها وجود ندارد/ اعلام آمادگی شهرآفتاب
محمدرئوف قادری گفت: در موج سوم کرونا هیچ مقوله از سوی وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا در زمینه استفاده از ظرفیت شهر آفتاب مطرح نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اسفندماه 1398 و در ابتدای روزهای شیوع کرونا تجهیز سالن‌های شهر آفتاب برای خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا مطرح شد اما هم‌اکنون نیز بیش از زمان های ابتدایی شیوع کرونا تعداد مبتلا و فوتی در کشور داریم و مدیران مراکز درمانی از نداشتن تخت های بیمارستانی برای درمان و تیمار مبتلایان به کرونا گلایه مندند. از این رو بحث ایجاد نقاهتگاه ها و سوله ها دوباره اوج گرفته است. 

محمدرئوف قادری، مدیرعامل شهر آفتاب، به خبرنگار شهری برنا گفت: تاکنون مقوله‌ای تحت عنوان استفاده از ظرفیت شهر آفتاب برای اسکان بیماران کرونایی مطرح نشده است.

او افزود: در روزهای نخست شیوع کرونا مقوله‌ای در زمینه استفاده از ظرفیت شهر آفتاب برای نقاهتگاه بیماران کرونا مطرح شد در آن دوران شهر آفتاب و شهرداری تهران اعلام آمادگی برای رسیدگی به وضعیت سلامت جامعه کرده‌اند.

قادری با اعلام آمادگی در زمینه خدمات‌رسانی به مسائل بهداشتی جامعه در ایام کرونایی تصریح کرد: طی 6-7 ماه قبل اقدامات در زمینه بازدید از شهر آفتاب انجام شد. هرچند وزارت بهداشت و  ستاد مقابله با کرونا در زمینه شهر آفتاب تصمیم قطعی نگرفته‌ تا از امکانات موجود استفاده کنند.

مدیرعامل شهر آفتاب در پایان گفت: در موج سوم کرونا هیچ مقوله از سوی وزارت بهداشت و درمان و ستاد مقابله با کرونا در زمینه استفاده از ظرفیت شهر آفتاب مطرح نشده است. 

انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز