زورگیری خشن از یک شهروند در تهران/ گلوی صاحب خودرو بریده شد+ فیلم

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۷:۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۱۴۱۸
زورگیری خشن از یک شهروند در تهران/ گلوی صاحب خودرو بریده شد+ فیلم
زورگیران خشن با بریدن گلوی یک شهروند تهرانی به دنبال سرقت خودروی او بودند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ طی روزهای اخیر آنچه که بیشتر اذهان عمومی را خدشه دار کرده و سبب شده است تا شهروندان تهرانی احساس امنیت کمتری کنند، وقوع سرقت ها و زورگیری های خشن است که بعضا در روز روشن و در معابر شلوغ شهر نیز اتفاق می افتد و جانیان با اقدامات وحشیانه اقدام به سرقت و ضرب و جرح مردم می کنند. جانیانی که بعضا سابقه دار هستند و به تازگی از زندان آزاد شده اند.

سرهنگ مولایی، کاراگاه پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت در این خصوص به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: یک زورگیر خشن در تهران و در روزهای اخیر دستگیر شد. این زورگیر در راستای ارتکاب جرم یک باند تشکیل داده است.

او افزود: در آخرین اقدام آن ها در مقابل مترو کمین کرده بودند و به جوانی که در حال پیاده شدن از خودرو شخصی خود بوده است و قصد رفتن به مترو داشته، حمله می کنند و با چاقو به گلوی او ضربه می زنند و به صورت کامل گلوی صاحب خودرو را پاره می کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اگر این ضربه چاقو فقط چند میلی متر بیشتر وارد می شد، شریان حیاتی این جوان قطع می شد و ادامه حیات او غیرممکن بود. 

سرهنگ مولایی با تشریح اتفاقات رخ داده در محل وقوع جرم تصریح کرد: این زورگیران زمانی که با مقاومت پسر جوان رو به رو شدند به گلوی او چاقو زدند و هنگامی که درگیری بالا گرفته است مردم نیز به کمک این جوان می آیند و موفق می شوند یک نفر از سه نفر را دستگیر کنند.

این کاراگاه پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت در خصوص آخرین خبرها در مورد این پرونده اادامه داد: با تحقیقات انجام شده و انجام اقدامات فنی پلیسی، دو نفر دیگر که در این زورگیری خشن دخیل بودند نیز شناسایی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به پیگیری جدی این پرونده گفت: در عملیات پلیس آگاهی تهران این دو نفر نیز دستگیر شدند و پرونده این سه نفر پس از انجام تحقیقات نهایی در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز