گزارش برنا درباره کم و کیف آزمون استخدامی شهرداری؛

اعلام نتایج و شکایت در خصوص آزمون استخدامی شهرداری تهران چگونه است؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۷:۲۶:۵۲
کد خبر: ۱۰۷۲۰۱۷
اعلام نتایج و شکایت در خصوص آزمون استخدامی شهرداری تهران چگونه است؟
آزمون استخدامی شهرداری در حالی برگزار شده که برخی شائبه ها به میان آمده اما ماجرا از چه قرار است؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آزمون استخدامی شهرداری مهرماه سال جاری برگزار شد. در این آزمون دو هزار و 180 نفر در رشته‌های مختلف شرکت کرده و قرار است در 23 مهر نتیجه آزمون اعلام شود. این در حالی است که بسیاری از کارمندان و شرکت کنندگان در این آزمون امیدوارند در این شرایط نامناسب اقتصادی بتوانند در سازمان شهرداری جذب شوند، اما شائبه‌های نگران کننده از کم و کیف برگزاری آزمون وجود دارد.  

در ابتدا حامد مظاهریان، معاون شهردار تهران عنوان کرده است که سوالات این آزمون بر اساس استانداردهای سازمان سنجش در آزمون های استخدامی و بدون دخالت شهرداری طراحی شده که با رعایت شرایط قرنطینه و حفاظت آزمون توسط سازمان سنجش لحاظ شده است.

همچنین در جای دیگر عنوان کرده که ثبت نام آزمون دستیاری از طریق سایت سازمان سنجش صورت گرفته است.

از سوی دیگر فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش در تاریخ 19 مهر ماه عنوان کرده که برگزاری آزمون اخیر دستیاری شهرداری در سال جاری از سوی سازمان سنجش انجام نشده است.

زرین آمیزی در ادامه این گفتگو اعلام آمادگی از سوی سازمان سنجش برای برگزاری هر چه بهتر آزمون های شهرداری را مطرح کرد.

مظاهریان نیز در واکنش به اظهارات سخنگوی سازمان سنجش گفت: آزمون دستیار مدیران شهرداری تهران توسط شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد که عموما و برای اختصار، سازمان تعاونی یا سازمان سنجش گفته می‌شود.

اما شرایط پذیرش و اعلام رتبه ها در تعاونی سازمان سنجش چگونه است؟ آیا شفافیت در این آزمون وجود دارد و افراد می توانند نتیجه عملکرد خود را مشاهده کنند؟ آیا نحوه طراحی سوالات به صورت علمی و تخصصی است؟

کم و کیف برگزاری آزمون در شرکت تعاونی سازمان سنجش چگونه است؟

نوذری، مدیر روابط عمومی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزشی کشور به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: برگزاری هرگونه  آزمون با عقد قرارداد  انجام می‌شود. در این روند سازمان مربوطه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون، رشته‌های تحصیلی  افراد و ... را در قالب نامه به مدیریت  شرکت تعاونی ارسال می‌کند.

نوذری درباره کم‌وکیف طراحی سوال نیز تاکید کرد: باید برخی موارد مانند طراحی سوال و سایر موارد از سوی سازمان به تعاونی در نامه و قراردادِ انجام شده مطرح  شود.

او درباره رتبه های افراد شرکت کننده در این آزمون افزود: این مقوله نیز بر اساس قرار داد با سازمان مربوطه است. اغلب اوقات مجری آزمون پاسخ‌ها را به کارکنان اعلام می‌کند. این مقوله بستگی به نوع قرار داد با شرکت یا سازمان مربوطه دارد.

 در ادامه خبرنگار برنا به تلفن ثابت این مجموعه تماس گرفت و یکی از کارشناسان شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزشی کشور که نام خود را عنوان نکرد به خبرنگار شهری برنا درباره چگونگی اعلام نتایج آزمون شهرداری گفت: شهرداری قرار است پاسخ این آزمون‌ها را اعلام کند.

ما فقط مجری آزمون هستیم، سوالاتتان را از شهرداری بپرسید

مولایی یکی از کارکنان شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزشی کشور درباره کم‌وکیف طراحی سوالات در آزمون شهرداری اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: هر گونه اقدام با توجه به قرار داد صورت می گیرد و تنها ما فقط مجری آزمون هستیم.

تعاونی سازمان سنجش به شکایات رسیدگی می کند/ اعلام نتایج با تعاونی است

حامد مظاهریان، معاون شهردار تهران با اشاره به برخی شائبه ها در این رابطه گفت: ثبت نام را تعاونی سازمان سنجش انجام می دهد.

او افزود: طرح سوالات و تصحیح آن هم از سوی تعاونی سازمان سنجش صورت می گیرد.

مظاهریان تصریح کرد: رسیدگی به شکایات هم تعاونی سازمان سنجش انجام می دهد. تعاونی سازمان سنجش اسامی را اعلام خواهد کرد.

معاون شهردار تهران افزود: آزمون دو مرحله دارد که یکی کتبی است که تعاونی سامان سنجش انجام می دهد و درخصوص شکایت داوطلبان، تعاونی رسیدگی می کند.

//انتهای پیام: 7

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز