کشف ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تهران

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۳۲۰۸
کشف ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تهران
سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۳۵ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی علیشاهی، سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی فرآورده نفتی در محله قلعه نو تهران دریافت شد و بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه نشانی دقیق محل دپوی گازوئیل شناسایی شد و تیمی از ماموران این پلیس اعزام شدند، افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، مردی بدون مجوز‌های قانونی با احداث انباری مقدار زیادی گازوئیل در مخازن بزرگ جمع آوری و از شبکه توزیع خارج کرده است.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بیان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی ارائه و تیمی از ماموران به محل اعلامی اعزام و موفق شدند ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کنند.

به گفته سرهنگ علیشاهی محل مورد نظر پلمب و میزان این کشفیات ۲ میلیارد ریال از سوی کارشناسان برآورد و متهم دستگیر شد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز