تصادف شدید در بزرگراه بابایی

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۳۶۳۲
تصادف شدید در بزرگراه بابایی
سرهنگ مجید رنجبر از وقوع یک فقره تصادف بین پراید و نیسان در بزرگراه بابایی خبر داد و علت آنرا تخلفات پی در پی راننده پراید دانست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر ضمن اعلام این خبر گفت : در ساعت06:15 مورخ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بابایی یک دستگاه سواری پراید از مسیر داخل رمپ ورودی  به صورت ورود ممنوع حرکت می کند. 

او گفت : در ادامه این حرکت وقتی پراید به داخل بزرگراه وارد می شود مجدد مشغول دنده عقب رفتن گردیده که در این حال به شدت با  وانت نیسانی  که در مسیر خود در حال تردد بوده  برخورد می نماید که بعد از آن پراید چندین بار به دور خود چرخیده و در تصادف بعدی با سواری پژو برخورد می نماید. بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر  و ضمن ایمن سازی محل حادثه نسبت به بررسی علل و عوامل آن اقدام نمود .

این مقام انتظامی از رانندگان خواست به هیچ عنوان حتی اگر مسیری را هم به اشتباه وارد شدند قصد اصلاح مسیر را با گرفتن دنده عقب نداشته باشند چرا که این اقدام آنان علاوه بر اینکه تخلف از مقررات محسوب می شود و به دیگر شهروندان و رانندگان خسارت وارد می آورد  باعث بروز حوادثی تلخ و غیر قابل جبران می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز