شـورای همـاهنگی تبلیغـات اسـلامی به مناسبت فرارسیدن هفتـۀ نیـروی انتـظامی در بیانیۀ تبریکی اعلام کرد:

نیروی انتظامی یار و یاور همیشگی در امر برگزاری مراسم ملی و مناسبت‌های انقلابی است

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۶۵۱۰
نیروی انتظامی یار و یاور همیشگی در امر برگزاری مراسم ملی و مناسبت‌های انقلابی است
شـورای همـاهنگی تبلیغـات اسـلامی به مناسبت فرا رسیدن هفتـۀ نیـروی انتـظامی در بیانیۀ تبریکی اعلام کرد:نیروی انتظامی یار و یاور همیشگی در امر برگزاری مراسم ملی و مناسبت های انقلابی است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

بسـم الله الـرحـمن الرحـیـم

هفتۀ نیروی انتظامی در تقویم رسمی کشور ما، یادآورد رشادت ها و تلاش های بی شائبه و شبانه روزی نیروی پرافتخار انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برقراری نظم و امنیت عمومی است.

هفتۀنیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا بهترین درودها و سلام ها را نثار شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای حافظ امنیت و اقتدار کشور کرده و از بزرگ مردان جان بر کفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی تجلیل کرد.

نیروی انتظامی در طول سالیان سال توانسته با حفظ اقتدار کامل و اخلاق مداری هرچه تمام تر از دریای خزر در شمال کشور تا سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس در جنوب ، مایۀ آرامش و قسط و عدل و مأمن امن و همراهی خوب برای مردم در عرصه های مختلف جامعه باشد .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تجلیل از نیروی انتظامی مقتدر ، این جان برکفان حافظ امنیت کشور ، آنان را یاران صدیق و یاوران باوفا و همیشگی این شورا در امر برگزاری مراسم ملی و مناسبت های انقلاب اسلامی دانسته و اطمینان دارد که این نیروی مقتدر و ولایی با فرماندهی هوشمندانه و پیروی از تدابیر و فرامین حکیمانۀ فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ، پویاتر و کارآمدتر از همیشه ، حافظ امنیت و آسایش همه مردم خواهد بود.

نظر شما
پرونده ویژه