بیانیه مجمع ملی جوانان کشور در لبیک به درخواست مقام معظم رهبری از جوانان، برای مقابله با کرونا

۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۳:۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۸۰۶۳
در پی در خواست مقام معظم رهبری از جوانان و نیروهای داوطلب برای حضور دوباره در میدان خدمت و پیشگیری از ویروس کرونا؛ هیات مدیره مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان با لبیک به فرمان معظم له بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بنابراین گزارش متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند مهربان

خدمات بشردوستانه به انسان‌ها فرصت زندگی و مقاومت در برابر مشکلات را می‌دهد و انجام فعالیت‌های داوطلبانه باعث کمک به افراد نیازمند و محقق نمودن اهداف و ارزش‌های جامعه می‌شود.

درخواست رهبر معظم انقلاب اسلامی "دامت برکاته" از نیرو‌های داوطلبِ مخلص و جوانان مؤمن و صالح در پیشگیری از ویروس کرونا و کمک به نیازمندان نقش سازمان های مردم نهاد جوانان کشور را برای تحقق این امر پررنگ تر می‌کند.

جوانان با شرکت در کارهای داوطلبانه در کاهش مشکلات و معضلات جامعه می‌توانند تاثیرگزار باشند و با این فداکاری امید را در دل نیازمندان زنده می‌کنند.

مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان با همراهی بیش از ۳۰۰۰ تشکل مردم نهاد حوزه جوانان از آغاز شیوع این بیماری با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری "مدظله العالی" همواره در مقابله با ویروس و کمک رسانی به نیازمندان و اجرای رزمایش همدلی با عنوان همت جوانانه ، کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان و پویش جوانان مدافعان سلامت عزاداران حسینی در ایام محرم بار دیگر با تمام توان و ظرفیت خود در یاری نیازمندان و مقابله با ویروس کرونا به میدان خواهد آمد.

اکنون در شرایط حساس و موج سوم شیوع ویروس منحوس کرونا و آسیب دیدن وضعیت اقتصادی اقشار  مختلف جامعه، مجمع ملی سازمان‌‌های مردم نهاد جوانان با همکاری تشکلات، سمن‌ها و مجامع استانی جوانان با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای "مدظله العالی" و با فراهم نمودن بسترهای مختلف با اجرای پویش #جوانان پیشگامان خدمت وسلامت ؛ می‌کوشد تا شرایط آسیب دیدگان ویروس کرونا و نیازمندان بهبود یابد.

در پایان از جوانان عزیز بویژه فعالین اجتماعی در سازمان‌های مردم نهاد می‌خواهیم با پیوستن به این پویش در این اقدام ارزشمند یاریگر باشند.

هیات مدیره مجمع ملی جوانان کشور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز