رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا در تهران:

تلاش نیروی انتظامی برای مقابله با کرونا مثال زدنی است

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۹:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۸۷۳۸
تلاش نیروی انتظامی برای مقابله با کرونا مثال زدنی است
طرح امنیت و سلامت در محل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا زالی، فرمانده مقابله با کرونا در تهران در نشست طرح امنیت و سلامت در پایتخت  که با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت برگزار شد، گفت: حدود 370 هزار تذکر دادن از سوی پلیس به افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند نشان می دهد تلاش در این عرصه زیاد بوده است.

او افزود: امروز اقبال شهروندان به این است که با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، برخورد شود.

زالی گفت: ما در تهران و در دوران شیوع ویروس کرونا شرایط متفاوتی نسبت به دیگر شهرهای کشور داریم و همین امر کار را برای ما سخت‌ تر کرده‌است. از همان روزهای اول شیوع بیماری کرونا در کشور شاهد همکاری پلیس با ستاد مقابله با کرونا بودیم و با همکاری پلیس موفق شدیم اقدامات موثری را در سطح شهر تهران انجام دهیم.

فرمانده مقابله با کرونا در تهران بزرگ اذعان کرد: روزهای تلخ کرونایی تهران را سپری می کنیم و باید شاهد سخت ‌گیری در پروتکل ‌های بهداشتی باشیم و باید اقدامات جدی در این زمینه انجام شود.

به گفته او اقناع افکار عمومی یکی از اقداماتی‌ است که باید انجام شود.

زالی در پایان گفت: تا به امروز ۴۸۰ هزار واحد صنفی در سایت ‌های بهداشتی ثبت و ریجستری شده اند و مقرر شده است از این طریق و از این سامانه اقدامات بعدی انجام شود. امروز خواست شهروندان لزوم اقدامات انتظاماتی است و طی آخرین نظر سنجی که داشتیم شهروندان از ما درخواست کرده‌اند که با قاطعیت با افراد متخلف برخورد شود.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز