تکمیل ظرفیت مقطع دکتری تا ۱۶ آبان ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۸۰۱۹۴
تکمیل ظرفیت مقطع دکتری تا ۱۶ آبان ادامه دارد
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تکمیل ظرفیت مقطع دکتری از 6 آبان آغاز شده است و تا 16 آبان ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ احمد حیدری،سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره زمان تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در تکمیل ظرفیت مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی داوطلبان تاکنون بدون کنکور دانشجویان می‌توانستند ثبت نام کنند و در هر رشته‌ای که می‌خواستند، پذیرش می‌گرفتند.

او افزود: این از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است که در چنین شرایطی هر کسی می‌تواند در هر رشته‌ای که استعداد و توانایی دارد، ادامه تحصیل بدهد.

حیدری درخصوص تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد گفت: با توجه به نشستی که با ستاد ملی مبارزه با کرونا داشت و با توجه به هماهنگی‌هایی که میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی و شورای سنجش آموزش کشور و پذیرش شکل گرفته به تعداد کافی برای تکمیل ظرفیت در این مقطع در واحد‌های دانشگاه آزاد ظرفیت وجود دارد و هفته آینده جلسه شورای سنجش و پذیرش شکل می‌گیرد تا هماهنگی‌ها برای تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد اعلام شود.

او گفت: در تکمیل ظرفیت مقطع دکترا نیز مصوبه شورای سنجش و پذیرش وجود دارد که واحد‌های کیش و ارس بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، براساس سوابق تحصیلی و مصاحبه علمی که انجام می‌شود، دانشجو پذیرش می‌کند، ثبت نام برای تکمیل ظرفیت مقطع دکترا از 6 آبان شروع شده است و تا 16 آبان ادامه دارد.

حیدری تاکید کرد: در سامانه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی و سایت مرکز سنجش این دانشگاه مدارک لازم برای تکمیل ظرفیت اعلام شده است و دانشجویان دکترا می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها رشته‌های مشخص شده خود را انتخاب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز