قائم مقام دبیرکل مجمع ملی جوانان مطرح کرد:

مجامع استانی جوانان با ستادهای مبارزه با کرونا در حال همکاری هستند/ هدف اصلی توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی میان مردم است/راه‌های ارتباطی با مجمع ملی جوانان

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۵:۳۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۵۵۲۶
مجامع استانی جوانان با ستادهای مبارزه با کرونا در حال همکاری هستند/ هدف اصلی توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی میان مردم است/راه‌های ارتباطی با مجمع ملی جوانان
علی یزدان پناه احمدآبادی گفت: توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی با همکاری خیرین و نهادهای حمایتی به عنوان یکی از رویکردهای اصلی پویش «جوانان پیشگامان خدمت و سلامت» در حال پیگیری و اجراست.

به گزارش برنا؛ علی یزدان پناه احمدآبادی، سخنگو و قائم مقام دبیرکل مجمع ملی جوانان در گفتگو با برنا با اشاره به درخواست وزارت کشور درخصوص همکاری سمن‌های جوانان در راستای مبارزه با کرونا گفت: حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با ارسال نامه‌ای به معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور خواستار بررسی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در راستای همکاری ستادهای مبارزه با کرونا در استان‌ها با مجامع استانی جوانان شد.

او افزود: در اکثر استان‌ها کمیته‌های ویژه پویش جوانان پیشگامان خدمت و سلامت تشکیل شده است و به زودی کمیته‌ مرکزی جهت تسریع در پیگیری‌ در دبیرخانه تشکیل می‌شود.

یزدان پناه درمورد رویکردهای مهم این پویش تصریح کرد: اطلاع رسانی گسترده در شبکه‌های اجتماعی توسط سمن‌های جوانان، حضور نیروهای داوطلب جوانان در عرصه‌های مختلف متناسب با اعلام نیاز ستادهای استانی مبارزه با کرونا و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی با همکاری خیرین و نهادهای حمایتی، به عنوان سه رویکرد اصلی پویش در حال پیگیری و اجراست.

قائم مقام دبیرکل مجمع ملی جوانان ضمن استقبال از دریافت ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه گفت: مجمع ملی جوانان از طرح‌ و ایده‌های خلاقانه در راستای مبارزه با بیماری کرونا استقبال می‌کند و این مهم در ابلاغ به مجامع استانی جوانان نیز تصریح شده است.

او با اشاره به برخی راه‌های ارتباطی افزود: جهت ارتباط با مجمع ملی جوانان، دبیرخانه مرکزی در وقت اداری با شماره ۲۲۶۶۲۲۸۴-۰۲۱ و بصورت پستی به آدرس تهران - بلوار نلسون ماندلا - ابتدای خیابان سلطانی - ساختمان شماره ۲ وزارت ورزش و جوانان طبقه ۱۳ ؛ پاسخگو و آماده دریافت پیشنهادات و طرح‌ها است.

یزدان پناه در پایان با اشاره به اینکه اقدامات سابق فعالین اجتماعی و سمن‌های جوانان در پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا شایسته تقدیر است، اظهار کرد: امیدواریم با یاری خداوند متعال، حمایت‌های معاونت امور جوانان وزارت ورزش و با همت، تلاش و پشتکار مجامع استانی و سمن‌های جوانان سراسر کشور با اجرای پویش ملی جوانان پیشگامان خدمت و سلامت، بتوانیم‌ بار دیگر برگ زرینی را در دفتر رقم بزنیم.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز