۱۰۰ قربانی فروش طلا در فضای مجازی

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۰:۰۸
کد خبر: ۱۰۸۶۲۶۳
۱۰۰ قربانی فروش طلا در فضای مجازی
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری که به بهانه فروش طلا از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد و گفت: تعداد قربانیان این کلاهبرداری به بیش از 100 نفر در سراسر کشور می رسد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ " داود معظمی گودرزی" گفت شهروندی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، قصد خرید طلا از سایت های فروش طلا در فضای مجازی را داشتم که پس از بررسی در سایت ها آگهی فروش طلا نظرم را جلب کرد. با فروشنده طلا تماس گرفتم و قرار شد که مبلغ 60 میلیون ریال به شماره حسابی که وی اعلام می کند، واریز کنم تا طلاها را به من تحویل دهد. با پرداخت مبلغ درخواستی، دیگر مدیر سایت به تماس های تلفنی ام پاسخ نداد و متوجه شدم که از من کلاهبرداری کرده است.

این مقام سایبری با بیان اینکه با دریافت شکایت تیمی از مهندسان پلیس فتا بررسی موضوع را بر عهده گرفتند، ابراز کرد: در تحقیقات پلیسی، هویت متهم و مخفیگاه وی شناسایی شد.

او عنوان کرد: با پالایش رصد های اطلاعاتی مشخص که متهم تراکنش های مالی بالایی دارد و تعداد مال باختگان افراد زیادی در سراسر کشور می باشند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا تراکنش های غیر مجاز متهم را بیش یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: در بررسی های پلیسی تعداد قربانیان این کلاهبرداری به بیش از 100 نفر در سراسر کشور می رسند.

رئیس پلیس فتا تهران در پایان گفت: کشف جزئیات پرونده و جرائم احتمالی متهم در دستور کارقرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز