نماینده مجلس شورای اسلامی در پی موفقیت معاونت امور تعاون:

تعاونی‌ها بازوی دولت هستند/ فعالیت تعاونی‌ها در حوزه مسکن باعث کاهش قیمت‌ها می‌شود/کمیسیون اقتصادی مجلس تعاونی‌ها را گام به گام همراهی خواهد کرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۶۹۹۷
تعاونی‌ها بازوی دولت هستند/ فعالیت تعاونی‌ها در حوزه مسکن باعث کاهش قیمت‌ها می‌شود/کمیسیون اقتصادی مجلس تعاونی‌ها را گام به گام همراهی خواهد کرد
انور حبیب زاده بوکانی گفت: تعاونی‌ها نظارت کامل و جامع بر فعالیت خود دارند بنابراین آنها می‌توانند با استفاده از این قدرت نظارتی خود قیمت‌ها را کنترل و حتی کاهش دهند.

به گزارش برنا؛ بر اساس نتایج اعلامی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور وزارت تعاون، کار ‌رفاه اجتماعی سومین وزارت خانه برتر و در این وزارت خانه بر اساس شاخص‌های اختصاصی معاونت امور تعاون که محمد کبیری در راس آن قرار دارد در بین ۶ معاونت رتبه اول شد که این حاکی از به چرخه درآمدن چرخ‌های تعاونی‌ها در کشور است.

انور حبیب زاده بوکانی، نماینده مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به نقش تعاونی‌ها در  رونق اقتصاد کشور گفت: برای تقویت بنیه اقتصادی کشور سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی برای فعالیت درنظر گرفته شده است که ما اعتقاد داریم تعاونی یکی از تاثیرگذارترین رکن در اقتصاد محسوب می‌شود و باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

او افزود: تعاونی‌ها گروهی هستند که می‌توانند نقش اساسی خود را در اقتصاد ایفا کنند بنابراین اعتماد کردن به آنها در اولویت قرار دارد و باید با تمام قوا آنها را تقویت کرد تا در بخش‌های مختلف تولید، حتی تعاونی‌های فرهنگیان، سازمان‌ها و... فعالیت کرده و نقش خود را در اقتصاد نمایان کنند و به عنوان بازوی دولت قرار گیرند.

حبیب زاده بوکانی با بیان اینکه تعاونی‌ها باعث کاهش گرانی در جامعه می‌شوند، تصریح کرد: تعاونی‌ها نظارت کامل و جامع بر فعالیت خود دارند و مانند بخش دولتی نیستند که فقط یک دستگاه دولتی بتواند بر آنها نظارت کند بنابراین آنها می‌توانند با استفاده از این قدرت نظارتی خود قیمت‌ها را کنترل و حتی کاهش دهند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: به اعتقاد من فعالیت مستمر تعاونی‌ها می‌تواند در بخش مسکن تاثیر بسزایی در کاهش قیمت‌ها داشته باشد و اوضاع قیمت مسکن بهبود پیدا کند.

او به جوان گرایی در بخش تعاونِ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: جوان گرایی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در کار است درواقع اگر در پُست‌های مدیریتی از جوانانی استفاده کنیم که با علم روز آشنا باشند، برنامه ریزی به روزرسانی شده داشته باشند، می‌توانیم تاثیر مثبت و کارآمد آن را حس کنیم و ببینیم سپردن کار  در بخش‌های دولتی، خصوصی و... دست جوانان چقدر بازدهی بیشتری برای کشور دارد.

حبیب زاده بوکانی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی گام به گام در کنار تعاونی‌ها قرار دارد، اظهار کرد: نظر کمیسیون اقتصادی این دوره مجلس درمورد تعاونی‌ها بسیار خوب و مثبت است و در این راه حتما تعاونی‌ها را تقویت خواهیم کرد و آنها را همراهی می‌کنیم درعین حال هر وزارتخانه یا سازمانی که بخواهد در مسیر تعاونی‌ها قدم مثبتی بردارد، آن را تحت حمایت خود قرار خواهیم داد.

// انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز