کاهش ۷۰ درصدی مراجعه به شعب تامین اجتماعی با طرح ۳۰۷۰

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۸:۲۸
کد خبر: ۱۰۸۷۴۲۸
کاهش ۷۰ درصدی مراجعه به شعب تامین اجتماعی با طرح ۳۰۷۰
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای طرح ۳۰۷۰، مراجعه بیمه‌شدگان به شعب تامین اجتماعی ۷۰ درصد کاهش خواهد یافت.

به گزارش برنا؛ علی‌اکبر ربیع‌زاده با بیان اینکه سال ۹۹ تحت عنوان سال تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی نام‌گذاری شده، اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص غیرحضوری شدن خدمات این سازمان به واسطه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، سازمان تامین اجتماعی طرح ۳۰۷۰ را رونمایی کرد.

او افزود: براساس این طرح، دوشنبه هر هفته یک سرویس غیرحضوری و نوین، به بیمه‌شدگان و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی ارائه می‌شود.

ربیع‌زاده با بیان اینکه سالانه ۹۶میلیون مراجعه به شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی انجام می‌شود، گفت: بخشی از این مراجعات به خاطر دفترچه‌های درمانی بود که در خرداد ماه امسال، با غیرحضوری کردن تامین اعتبار، سبب حذف ۳۹ میلیون مراجعه شد.

او با تاکید بر اینکه بر اساس تعداد مراجعات و سرویس‌های پرتراکم، خدمات تامین اجتماعی اولویت‌بندی شده است، افزود: تا پایان بهمن ماه جاری، با راه اندازی ۳۰ سرویس کاملا غیرحضوری، ۷۰درصد مراجعات به شعب تامین اجتماعی حذف و براین اساس این طرح نیز ۳۰۷۰ نامگذاری شده است.

به گفته ربیع‌زاده دو سرویس پرداخت هدیه ازدواج و ثبت خاتمه کفالت فرزندان اناث نیز در هفته نخست رونمایی طرح ۳۰۷۰، عملیاتی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز