تعیین تکلیف ۱۸ پرونده شهید سلامت در کمیته ملی تعیین مصادیق شهدای مدافع سلامت

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۹:۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۸۲۹۷
تعیین تکلیف ۱۸ پرونده شهید سلامت در کمیته ملی تعیین مصادیق شهدای مدافع سلامت
نمکی تاکید کرد:مهم این است که منزلت شهید مدافع سلامت که یک نشان افتخار ملی-مذهبی و اعتقادی است پاس بداریم.

به گزارش برنا؛در نشست کمیته ملی تعیین مصادیق شهدای مدافع سلامت با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان اداری و استخدامی و نماینده سازمان برنامه و بودجه پرونده ۱۸ شهید مدافع سلامت بررسی و تعیین تکلیف شد.

وزیر بهداشت گفت:با توجه به ضرورت تسریع در تعیین مصداق شهدای سلامت و انتظار افکار عمومی، لازم دانستیم که وضعیت این عزیزان را زودتر تعیین تکلیف کنیم.

 

او افزود:خوشبختانه با همکاری اعضای کمیته این روند سرعت بیشتری گرفته است و تلاشمان بر این است که در کم‌ترین زمان ممکن تمامی پرونده‌ها تکمیل و تعیین تکلیف شود.

نمکی تاکید کرد:مهم این است که منزلت شهید که یک نشان افتخار ملی-مذهبی و اعتقادی است پاس بداریم. 

به گفته او در تعیین مصداق هم باید دقت کامل داشته باشیم، زیرا درجات معنوی در تاریخ یک ملت، به‌عنوان نشان افتخار و معنویت یک قوم است و نباید مخدوش شود.

 

نمکی گفت:در حال حاضر در تمام دانشگاه‌ها، در تمام بخش‌ها و تمام رشته‌ها مرگ پرسنل به دلیل کووید ۱۹ داریم و یکی از مشکلات ما در این دوره این است که سردارها و ژنرال‌های این مبارزه سه برابر نیروهای دیگر شهید شده‌اند.

 

به گفته او علت آن هم این است که این عزیزان به‌عنوان فرماندهان خط مقدم مبارزه، تن به آتش زدند تا دیگران با شجاعت بیشتری سمت بیماران بروند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز