باند سارق پارچه در اتوبان آزادگان به دام افتادند

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۸۹۲۵۰
باند سارق پارچه در اتوبان آزادگان به دام افتادند
رئیس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی از جمله کارگاه های تولیدی پارچه خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ  "هادی زمانیان " گفت: روز گذشته حوالی ساعت چهار عصر ماموران گشت کلانتری 111 هفت چنار در خیابان قدرت پاکی به شخصی معلوم الحال با ظاهری نامناسب و اعتیاد شدید به موادمخدر مشکوک شدند که یک توپ پارچه همراهش بود.

او افزود: متهم  برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد که در کلانتری اعتراف می کند این توپ پارچه را از یکی از دوستانش که از اتباع افغان است امانت گرفته تا به قیمت مناسب در مغازه پارچه فروشی به فروش برساند.

رئیس کلانتری 111 هفت چنار تصریح کرد: ماموران در کلانتری پس از بازجویی از این فرد متوجه شدند که این فرد به همراه دو نفر از دوستانش از کارگاه های جنوب پایتخت اقدام به سرقت کرده اند و پارچه ها را در یک مخفیگاه در جنوب شهر نگهداری می کنند. موضوع به مقام قضایی منتقل و دستور ورود به مخفیگاه سارقان از سوی مقام قضایی صادر شد.

او افزود: این مخفیگاه حوالی اتوبان آزادگان بوده و در عملیاتی دو نفر از همدستان متهم که در اتاقک بالای کارگاه حضور داشتند، دستگیر شدند و حدود یک کامیون پارچه که از مغازه ها توسط متهمان به سرقت رفته بود، کشف شد.

سرهنگ زمانیان بیان داشت: متهمان در کلانتری به بیش از 15 فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله مغازه ها اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده این باند که میانگین سنی شان  30 سال بود به مقام قضایی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز