جلوگیری از ورود مرغ های فاسد به بازار

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۹۰۳۳۰
جلوگیری از ورود مرغ های فاسد به بازار
فرمانده انتظامی شهرستان"بوئین و میاندشت" از کشف 2 تُن مرغ غیر بهداشتی و فاسد در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت نیسان یخچال دار خبر داد.

 

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی مرشد فریدنی با بیان این خبر گفت: ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید"سالاری" فرماندهی انتظامی شهرستان "بوئین و میاندشت" حین کنترل و رصد خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی وانت نیسان یخچال دار که از استان های غربی به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودروی مذکور با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند که مشخص شد خودرو حامل تعداد زیادی مرغ به صورت بدون بسته بندی است.

فرمانده انتظامی شهرستان "بوئین و میاندشت" از کشف 2 تُن مرغ غیر بهداشتی و فاسد در این عملیات خبر داد و گفت: با بررسی های به عمل آمده و استعلام های صورت گرفته از اداره بهداشت مشخص شد مرغ های داخل یخچال خودرو فاقد مجوزهای قانونی بوده که در این خصوص پرونده تشکیل و راننده خودرو برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس در برخورد با کسانی که سلامت مردم را به خطر می اندازند هیچ گونه مماشاتی انجام نمی دهد گفت: بحمد الله با هوشیاری به موقع ماموران از ورود این مقدار مرغ فاسد به بازار جلوگیری به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز