سرکلانتر دوم پایتخت:

دستگیری عامل بیهوش کردن شهروندان در پارک ها/ ماجرای دزدی با ترفند سیگار/ توقیف محموله تنباکو که با فضله پرندگان تولید شده بود

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۵:۵۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۹۲۸۵۲
دستگیری عامل بیهوش کردن شهروندان در پارک ها/  ماجرای دزدی با ترفند سیگار/ توقیف محموله تنباکو که با فضله پرندگان تولید شده بود
سرهنگ ضرغام آذین گفت:یک مرد در روزهای اخیر دستگیر شد که در پارک به واسطه آشنا شدن با شهروندان اقدام به بیهوش کردن آنان می کرد و لوازم همراه شان را به سرقت می برد.

به گزارش برنا؛ پلیس پایتخت در عملیاتی ویژه و هماهنگ در نقاط مختلف تهران اقدام به دستگیری گسترده مجرمین کرد. مجرمینی که حتی به بزرگراه تازه تاسیس تهران شمال نیز رحم نکرده اند.

سرهنگ ضرغام آذین، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: یک پرونده سرقت واصل شد که فرد اقدام به سرقت 76 لاستیک و رینگ خودرو کرده بود که تصویر او توسط دوربین ها ضبط شد.

او افزود: این سارق یک انبار را به صورت مخفیانه در خلازیر ایجاد کرده بود و اموال سرقتی را به آن منطقه منتقل می کرد و از آن محل اقدام به فروش آن ها می کرد. مالخر و همدستان این افراد نیز دستگیر شده اند اما او سابقه کیفری نداشته است.

این مقام انتظامی در خصوص پرونده ای دیگر اظهار کرد: در بزرگراه تهران شمال برخی از افراد در مناطقی که خلا دوربین وجود دارد اقدام به سرقت پنل ها و قطعات هواکش ها کرده بودند. در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شده است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: همچنین یک مرد در روزهای اخیر دستگیر شد که در پارک به واسطه آشنا شدن با شهروندان اقدام به بیهوش کردنشان می کرد و لوازم همراه آن ها را به سرقت می برد. شاکی این پرونده عنوان کرده است که در پارک نشسته بود و یک فرد به نزدیکی او و دوستش آمد و شروع به صحبت کرد.

او افزود: بعد از 20 دقیقه صحبت کردن، 3 عدد سیگار از جیب خود خارج کرد و یک عدد را خود کشید و دو نخ دیگر را به آن ها داد. پس از مصرف سیگار به شدت حالشان خراب شد و طبق گفته هایشان یک ساعت در وضعیتی بد بودند و زمانی که حالشان بهتر شد متوجه شدند که تلفن همراه شان را به سرقت بردند.

این مقام انتظامی ادامه داد و گفت: متاسفانه شهروندان در این موارد به صورت غیرضروری به دیگران اعتماد می کنند که منجر به چنین اتفاقاتی می شود. 

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران در خصوص یک پرونده دیگر اذعان کرد: یک باند سرقت خودرو در تهران منهدم شد که صرفا اقدام به سرقت خودروهای پاترول می کردند. این افراد اعلام کردند که خودروی پاترول تجهیزات ایمنی خوبی ندارد و به راحتی می توان آن ها را به سرقت برد به همین علت صرفا به سراغ این خودروها می رفته اند.

او افزود: متهم این خودرو گفته است که قفل این خودروها محکم نیست و به علت قدیمی بودن به راحتی قابل سرقت بود و پس از سرقت لوازم خودرو را استخراج کرده و به فروش می رساندند و سپس خودرو را رها می کردند.

سرهنگ آذین در خصوص یک پرونده دیگر گفت: شخصی در روزهای اخیر دستگیر شد که با سواستفاده از مدارک شهروندان به مدت یک روز در شمال کشور اقدام به اجاره ویلا کرده و لوازم ویلاها را به صورت کامل سرقت و به تهران منتقل می کرد و در تهران به فروش می رساند. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: همچنین مامورین کلانتری ستارخان در یک عملیات ویژه 1000 کیلوگرم تنباکو تقلبی را کشف کردند که با استفاده از فضله پرندگان و علف و چمن تولید شده است و به قیمت 35 هزار تومان به فروش می رساند که تمامی عوامل آن دستگیر شدند.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز