هنوز جسد شیما پیدا نشده است

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۰۹۴۹۸۶
هنوز جسد شیما پیدا نشده است
مفقود شدن شیما صباگردی مقدم، دختر 15ساله‌ یکی از تلخ‌ترین حوادثی بود که در هفته‌های گذشته خبر آن منتشر شد.

به گزارش برنا؛ پدر شیما بعد از ماه‌ها جست‌وجوی بی‌نتیجه در فیلمی تأسف‌بار از مردم و مسئولان برای پیدا کردن تنها دخترش درخواست کمک کرد و همین فیلم کافی بود تا تنها مظنون پرونده که مردی 62 ساله است بازداشت شود. او در اعترافاتش مدعی شد که جسد شیما را در کنار رود ارس دفن کرده است. ادعایی که پدر شیما آن را باور نمی‌کند و می گوید خداکند بهلول دخترم را قاچاق کرده باشد

بهلول، مردی که به اتهام قتل شیما دستگیر شده هنوز در بازداشت است. او در آخرین اعترافاتش گفت که مهرماه سال گذشته ساعت 12 شب جسد دخترم را به مرز خداآفرین برده و کنار رود ارس دفن کرده است. او گفت بعد از دفن جسد یک شب هم آنجا چادر زده و کنار جسد خوابیده است تا مطمئن شود که کسی سراغ جسد نرود.

مدتی قبل با دستور قضایی محلی که متهم مدعی است آنجا جسد دخترم را دفن کرده جست‌وجو شد. حتی با استفاده از بیل مکانیکی آن منطقه را زیر و رو کردند، اما چیزی پیدا نشد و گفتند ممکن است آب بالا آمده جسد را با خود برده است. حالا ظاهرا قرار است دوربین‌های جاده و مناطق نزدیک به محل دفن جسد کنترل تا معلوم شود که اصلا او به آنجا رفته است؟ شاید فرد دیگری همراهش بوده. شاید دخترم زنده کنارش نشسته بوده؟ اصلا شاید او را به مرز برده و قاچاق کرده است.

ماموران پلیس آگاهی در حال تحقیق در این‌باره هستند. ممکن است که متهم همدستانی داشته باشد. هرچند او گفته که دخترم را دفن کرده است اما امیدوارم این بار هم مثل دفعه‌های قبل دروغ بگوید و دخترم را قاچاق کرده باشند و او زنده باشد. خداکند بهلول دروغ گفته و دخترم را قاچاق کرده باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز