رئیس جمعیت هلال احمر:

کرونا تمام نشده است/اهدای ۹۹۹ کپسول اکسیژن به بیماران/راه اندازی بانک امانات پزشکی

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۸:۴۶:۴۹
کد خبر: ۱۰۹۵۱۹۹
کرونا تمام نشده است/اهدای ۹۹۹ کپسول اکسیژن به بیماران/راه اندازی بانک امانات پزشکی
مراسم رونمایی از تجهیزات و اقلام اهدایی خیرین شامل 999دستگاه اکسیژن، 999دستگاه مانومتر، 2000 ماسک تنفسی و ... تحت عنوان "اهدای نفس" با حضور رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش برنا؛ کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر در مراسم اهدای نفس گفت: نباید تصور کرد که با کاهش 100 نفر از تعداد جانباختگان کرونایی این بیماری هنوز تمام شده است و باید پروتکل های بهداشتی با جدیت رعایت شود.

او افزود: اهدای 999 کپسول اکسیژن به بیماران، اقدامی موثر است که می تواند کمک بسزایی به بیماران باشد.

همتی خاطرنشان کرد: در جلساتی که با بسیج مستضعفین داشته ایم، مقرر شد در استان هایی که ظرفیت دارند نقاهتگاه ایجاد شود. آمادگی این را داریم که اگر وزارت بهداشت اعلام نیاز کرد در کمتر از 72 ساعت نقاهتگاه ها را راه اندازی کنیم. هدف ما این است باری از روی دوش کادر درمان برداشته و در بحث سلامت کمک کننده باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص نقاهتگاه های هلال احمر ادامه داد: هلال احمر توانست نقاهتگاهی در کشور راه اندازی کند که از طرف وزارت بهداشت به عنوان واحد نمونه کشوری معرفی شد. ما آمادگی این را داریم تا تجربیات خود را در اختیار سایر دستگاه ها قرار دهیم و از تعداد زیادی نقاهتگاه دیگر نیز بهره برداری کنیم. یکی از اقدامات مهم دیگر در راستای حفظ سلامت جامعه راه اندازی بانک امانات پزشکی است تا خدمات رسانی به مردم با جدیت بیشتری دنبال شود. امروز در همین راستا 999 مانومتر، 2000 ماسک تنفسی و 999 پالس اکسیمتر از محل کمک خیرین به هلال احمر تهیه شده است تا در بخش سلامت کشور از آن ها استفاده شود.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز