سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور:

تشریح روند خدمات رسانی بهزیستی به مبتلایان اچ آی وی

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۶۵۸۲
تشریح روند خدمات رسانی بهزیستی به مبتلایان اچ آی وی
همایش ملی روز جهانی ایدز با حضور مقامات وزارت بهداشت و وزارت کشور صبح امروز به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش برنا؛ فاطمه رضوان مدنی، سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در همایش ملی مقابله با ایدز گفت: مهار ایدز همدلی همه جهان را می‌طلبد. سازمان بهزیستی تاکنون عملکردهای مناسبی در زمینه مهار ایدز داشته است. کرونا در جهان سایه افکنده است و نیازمند اقدامات اساسی هستیم.

او افزود: برای کاهش آسیب های ناشی از این بیماری با سازمان های مردم نهاد و کارگزاری‌های سازمان ملل همکاری هایی صورت گرفته است.

این مقام مسئول تاکید کرد: مراکز کاهش آسیب گذری ایجاد شده است و سر پناه شبانه روزانه در حال خدمات رسانی است و افراد نیازمند سرپناه، شب ها در آن اقامت دارند. انواع مراکز کاهش آسیب خدمات ارائه می شود. 17 هزار 482 نفر تحت پوشش هستند. از این میزان 14 هزار 428 نفر به مردان ارائه خدمات می دهند. 

او ادامه داد:  کانکس های ما در 15 استان به هزار و 26 نفر خدمات ارائه می دهد. تعداد تست های ریپیت اچ ای وی در مراکز کاهش آسیب در 69 سرپناه مردانه و زنانه و 36 ایستگاه کاهش آسیب خدمات، ارائه می شود. همچنین به  17 هزار مورد اچ آی وی در 6 ماهه سال جاری خدمات ارائه شده است.  باشگاه ما در سال جاری به  4 هزار 854 مورد خدمات رسانی کرده است.

مدنی افزود: زنان دریافت کننده خدمات هزار و 531 نفر  و تعداد افراد معرفی شده به مراکز فنی حرفه ایی 145 مورد بوده است.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز