مرگ فجیع دو زن در گرمدره

۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۹۸۰۱۴
مرگ فجیع دو زن در گرمدره
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: در ساعت 1:57 دقیقه امروز یک مورد حادثه گاز گرفتگی در یک ساختمان مسکونی در گلاب دره محله باغ شاطر اطلاع رسانی شد.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: در ساعت 1:57 دقیقه امروز یک مورد حادثه گاز گرفتگی در یک ساختمان مسکونی در گلاب دره محله باغ شاطر اطلاع رسانی شد.

 او افزود: ایستگاه شماره 105 به محل حادثه اعزام  و در مدت سه دقیقه به محل رسیدند. محل یک ساختمان سه طبقه مسکونی بود که در هر طبقه یک واحد وجود داشت.

سخنگوی آتش نشانی ادامه داد: در طبقه همکف یک واحد 40 متری حادثه رخ داده است. قبل از حضور آتش نشان ها  همسایه ها در واحد  را باز کرده و با وضعیت بی حالی دو خانم 70 ساله و 33 ساله مواجه شدند.

ملکی تاکید کرد: آتش نشان ها  در محل حاضر شده و  آبگرمکن و شومیه خاموش شده بود، آثار روشن بودن باقی بود. بلافاصله این افراد به فضای باز منتقل شدند.

او گفت: با تایید عوامل اورژانس مشخص شد که هر دو نفر جان  خود را از دست داده اند.بررسی های کارشناسان مشخص شد که به دلیل باز بودن شیر گاز آبگرمکن و استفاده طولانی مدت آبگرمکن و بسته بودن  در و پنجره و  استفاده از دودکش ها نامناسب باعث بروز این حادثه شده است.

ملکی تاکید کرد: بارها اعلام شده که دودکش ها باید مناسب باشد و هر مسیر برای فعالیت به دودکش مناسب نیاز داد. در ساعت 3:46 دقیقه این عملیات به پایان رسید.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز