نشست صمیمی و هم اندیشی سازمانهای مردم نهاد جوانان استان:

سمن‌هاى جوانان طرح‌هاى اثرگذار ارائه کنند/ خروجی جلسات شورای مشورتی جوانان باید عملیاتی باشد

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۲۰۸۹
سمن‌هاى جوانان طرح‌هاى اثرگذار ارائه کنند/ خروجی جلسات شورای مشورتی جوانان باید عملیاتی باشد
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش ضمن بیان یک درخواست از سمن هاى استان گفت: با نیازسنجى از جوانان و با ارائه طرحهاى موثر اقدامات عملیاتی را به ثمر برسانند.

به گزارش برنا؛ نشست صمیمی و هم اندیشی سازمانهای مردم نهاد جوانان استان البرز و کمیسیون ازدواج و خانواده مجمع جوانان ظهر امروز چهارشنبه 19 آذر 99) باحضور اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، مهران افشاری سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، محسن انصاری رئیس مجمع جوانان استان البرز، رؤسای گروه های معاونت جوانان و جمعی از اعضای سازمانهای مردم نهاد و شوراهای مشورتی جوانان در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در این نشست اعظم کریمی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در این نشست گفت : در گذشته سمن ها در جامعه ناشناخته بودتد و فعالیت اجتماعی سخت تر بود اما خوشبختانه روز به روز شاهد رشد و فرهنگ سازی بیشتر خصوصا در زمینه کار داوطلبانه هستیم.

کریمی با اشاره به این که " تجربه کار اجتماعی، جمعی و گروهی ارزشمند می است " افزود: امروز کار داوطلبانه به یک ارزش و امتیاز در جامعه ما تبدیل شده و این که یک ایده را با همکاری یکدیگر عملیاتی می کنید کار بزرگی است.

او اضافه کرد: این که شما بدون داشتن مسئولیت و صرفا بخاطر حس انسانی و شهروند بودن یک فعالیت اجتماعی را انجام می دهید، ارزش کارتان را بالا می برد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این که " کارتان را ارزشمند بدانید و از آن دفاع کنید " خاطرنشان کرد کرد: در فعالیت های جمعی، تشکیلاتی و شورای های مشورتی، مهارت کار جمعى و فعالیت اجرایی فرا گرفته می شود و این در حالی است که  در مدارس و دانشگاه به این مهارتها کمتر پرداخته مى شود.

او تأکید کرد: به دنبال حضور مؤثر در جامعه باشید و مطمئنا در آینده نتیجه این حضور را در زندگی شخصی و اجتماعی تان خواهید دید.

کریمی از سازمانهای مردم نهاد جوانان خواست تا بیشتر موضوعات اولویت دار را در حوزه خود شناسایی و بررسی کنند و ادامه داد: استان البرز با این جمعیت، جوانان توانمند و وجود ظرفیتهاى فراوان در بخش های کشاورزى، تولیدی و دانش بیان می تواند بهترین جا برای اقدامات فرهنگی تغییر نگرش به یافتن شغل و کارافرینی و راه اندازى استارتاپ ها باشد.

او خاطر نشان کرد: ما در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان، بحث سنجش مهارت هاى ارتباطی را مورد بررسی قرار داده و به عنوان یک دغدغه بررسی کرده ایم. و دریافتیم فقدان مهارتهاى ارتباطی در جوانان در زندگى فردى و اجتماعى انان تبعات فراوانى دارد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر این که " خروجی جلسات شورای مشورتی جوانان باید عملیاتی باشد " گفت: به تولید محتوا در فضای مجازی اهمیت بدهید و سعی کنید در این حوزه که امروزه به عنوان بخش جدایی ناپذیر زندگی بسیاری از جوانان تبدیل شده، اثر بخش باشید.

او با بیان این که " از ارائه و اجراى طرح های آموزشی مهارت محور حمایت می کنیم " تصریح کرد: بحث جذب مشارکتهای اجتماعی و کمک های مردمی مهترین کار یک سازمان مردم نهاد در اجراى طرح ها و برنامه هاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز