مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان:

زنان نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال کرونا دارند

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۸:۲۴:۰۵
کد خبر: ۱۱۰۶۴۲۲
زنان نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال کرونا دارند
مدیرکل کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: زنان نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال کرونا دارند به همین دلیل باید سعی کنند مراسم شب یلدا را مجازی برگزار کنند.

به گزارش برنا؛ زینب پارسا فخر، مدیرکل کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به در پیش بودن شب یلدا اظهار کرد: زنان با توجه به جایگاهی که در خانواده‌ها دارند در قطع زنجیره انتقال کرونا می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند و ضروری است به‌منظور حفظ سلامتی خانواده از برگزاری دورهمی های خانوادگی جلوگیری کنند.

او افزود: با توجه به آمار بالای ۵۰ درصدی که بر اثر ابتلاهای ناشی از نشست‌های خانوادگی و دورهمی ها بوده است و همچنین درصد ابتلای بالا در میان زنان خانه‌دار، آگاه‌سازی بیشتر و حساسیت آنها پیرامون خود مراقبتی و حفاظت از اعضای خانواده باید افزایش یابد.

پارسا فخر عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و تعداد بالای افراد در گروه‌های پرخطر و در معرض ابتلاء مانند سالمندان، بیماران دیابتی، مبتلایان به سرطان و همچنین زنان باردار ضروری است از برگزاری مراسم‌های خانوادگی و عمومی به شدت پرهیز شود.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان تصریح کرد: از زنان و مادران که همواره پرستاران غیررسمی درون خانواده‌هایشان بوده‌اند و به عنوان سفیران سلامت در مدیریت و مقابله با این ویروس، نقش ارزنده‌ای ایفا کرده‌اند انتظار می‌رود همه را به برگزاری شب یلدا به صورت مجازی تشویق کنند.

منبع:مهر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز